بهترین اسمارت فون های ۴G بازار - تکفارس 
بهترین اسمارت فون های ۴G بازار - تکفارس 

بهترین اسمارت فون های ۴G بازار

امین حسین پور
۶ تیر ۱۳۹۲ - 20:56
اینترنت 4G

در این مقاله قصد داریم به معرفی کوتاهی از برترین تلفن های ۴G بازار بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy S4

به روز رسانی سری اس کهکشانی های سامسونگ امسال هم بدون جنجال نیود. حاشیه های زیادی پیرامون این غول سامسونگی بود ولی هیچ کدام از آن ها نتوانست تاثیر چندانی بر این گوشی بگذارد و ار تبدیل شدن آن به محبوب ترین تلفن اندرویدی جلوگیری کند.GalaxyS4-newcolours-580-90

Huawei Ascend P1 LTE

AscendP1-02-580-90

شاید شما هم فکر کنید برای داشتن یک اسمارت فون با پشتیبانی از شبکه ۴G باید هزینه زیادی بپردازید ولی چنین نیست وقتی Huawei Ascend P1 LTE وجود دارد. Ascend P1 LTE یکی از مقرون به صرفه ترین اسمارت فون های ۴G می باشد که نسخه به روز شده Ascend P1 می باشد که سال ۲۰۱۲ عرضه شد. از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن qhd و دورین ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

iPhone 5

iPhone5Press-01-580-90

فکر نمی کنم کسی باشد که با پرچمدار اپل آشنا نباشد. خود گوشی نسبت به مدل های قبلی به روز رسانی عظیمی را دارا نمی باشد. البته اپل برای جذب طرفدارانش نیاز به تغییر چندانی ندارد. آیفون ۵ همانند همیشه پدیده موبایل به حساب می آید.

BlackBerry Z10

Z10-Press-02-580-90

BlackBerry Z10 اولین اسمارت فونی است که سیستم عامل BB10 را یدک می کشد. صفحه نمایش ۴.۲ اینچی نیز آن را جز گوشی های مدرنی که به آسانی در جیب جا می شوند قرار می دهد. از این گوشی چون فقط بلک بری می باشد به هیچ وجه صرف نظر نکنید.

HTC One

HTC-One_Silver_3V-580-90

بی شک اچ تی سی وان یکی از بهترین به گوشی های عرضه شده تا کنون می باشد گوشی که انگار از آینده آمده است. گوشی که به خاطر بدنه، اسپیکرها، رابط کاربری و دوربین اولتراپیکسلیش مورد تقدیر خیلی ها قرار گرفت. بنده به شخصه جز عاشقان این گوشی هستم ولی حیف که پول ندارم!

SONY Xperia Z

XperiaZ-Press-02-580-90

می رسیم به پرچمدار فعلی سونی که چندی بعد جای خود را به برادر بزگترش خواهد داد. طراحی Xperia Z بی شک بزگترین نقطه قوت آن می باشد. بدنه ای از جنس شیشه و آلومینیوم و ضد آب بودن و صفحه نمایش نشکن که هر کسی را عاشق این گوشی می کند.

Nokia Lumia 920

nokia-lumia-920-color-range-580-90

و اما آخرین گوشی که چیزی نیست جز Lumia 920 ویندوز هشتی. ویندوز فون شاید به اندازه اندروید و آی او اس محبوب نباشد ولی طرفداران خاص خود را دارد. اگر می خواهید عمق رنگ سیاه واقعی را حس کنید باید این گوشی را امتحان کنید. فناوری ClearBlack نوکیا رنگ سیاه را متفاوت تر از آن چه که تا کنون دیده اید برای شما به نمایش می گذارد. در مورد دوربین فوق العاده آن هم که فکر نمی کنم نیاز به توضیح باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.