تصویر جدید Honami - تکفارس 
تصویر جدید Honami - تکفارس 

تصویر جدید Honami

امین حسین پور
۷ تیر ۱۳۹۲ - 15:24
تصویر جدید Honami - تکفارس 

امروز تصاویر جدیدی از Xperia Honami لیک شد که تصویر قبلی را نیز به نوعی تکذیب می کند. قسمت پشتی اینبار جالب به نظر می رسد خبری از شیشه نیست پلاستیک مات جای آن را گرفته است! اما مورد بسیار جالب وجود فلش زنون می باشد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید فلش LED در قسمت پایینی دوربین قرار دارد ولی آن چه که در قسمت راست دوربین قرار دارد جالب توجه است که به نظر یک فلش زنون می رسد.

gsmarena_002 در تصویری که دیروز بر روی سایت قرار داریم به نظر میامد که آن چه در قسمت راست قرار دارد اسپیکر Xperia Honami می باشد همانند Xperia ZL. ولی تصاویری که به تازگی لیک شده اند یک اسپیکر بزرگ را در قسمت پایینی Xperia Honami نشان می دهند که وجود فلش زنون در قسمت راست دوربین را محتمل تر می کند.

gsmarena_003

همچنین این تصاویر کلید اختصاصی دوربین و درگاه های میکرو سیم کارت و میکرو اس دی را در طرفین گوشی که با درپوشی محافظت شده اند نشان می دهدند.

gsmarena_004

gsmarena_005

عکس دیروز رنگ سفید را نشان می داد و امروز هم این رنگ پس می دانیم که حداقل Xperia Honami دارای دو رنگ متفاوت خواهد بود. البته هنوز سوال اصلی در مورد لنز دوربین با توجه به ضخامت خود Hoanmi پا برجاست. به هر حال صبر تنها چاره کار است. باید صبر کرد و منتظر ماند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید