نگاهی بر هدفون Beats Mixr - تکفارس 
نگاهی بر هدفون Beats Mixr - تکفارس 

نگاهی بر هدفون Beats Mixr

امین حسین پور
۸ تیر ۱۳۹۲ - 12:13
نگاهی بر هدفون Beats Mixr - تکفارس 

اولین موردی که در این هدفون جلب توجه می کند اندازه آن می باشد. این هدفون کوچک ترین و جمع و جورترین هدفون Beats تا کنون می باشد که شبیه نسخه کوچک شده هدفون Beats Solo می باشد. چون این هدفون شبیه Solo می باشد فکر نکنید که قیمت کمی دارد. آن ها در جنس بدنه هم به کلی با هم تفاوت دارند.نگاهی بر هدفون Beats Mixr Mixr از قاب آلومینیومی محکم بهره می برد در حالی که جنس Solo از پلاستیک می باشد. اگر چه جنس این هدفون محکم می باشد ولی به طور شگفت انگیزی انعطاف پذیر می باشد. Beats Mixr طراحی مناسبی داشته و دارای گوشی های راحتی می باشد. مشکلی که وجود دارد این است که بعد از حدود سه ساعت استفاده از هدفون طراحی آلومینیومی سفت باعث ایجاد فشار روی گوش می شود که باعث ایجاد درد می شود. البته این مشکلی شایع در بین اکثر هدفون ها می باشد.

نگاهی بر هدفون Beats Mixr

Beats اظهار کرده است که یکی از سبک ترین هدفون هایش تا کنون را ساخته است که یکی از بلند ترین صدا ها را نیز دارا می باشد. البته شاید با در دست گرفتن این هدفون به سبک بودن آن شک کنید ولی به صدای بلند آن هرگز. Mixr دارای صدای باس فوق العاده عمیقی می باشد که تحریف چندانی ندارد و مطمئنا شما را به وجد خواهد آورد.. در کل این هدفون Beats در کیفیت صدا عالی می باشد.

در آخر باید بگوییم که Mixr هدفونی است که هم صدای خوبی دارد و هم طراحی فوق العاده ای را با خود یدک می کشد پس در خرید آن نباید شک کرد. البته گزینه ای مانند Solo HD نیز وجود دارد که ۵۰ پوند نیز از این Mixr ارزان تر می باشد ولی خبری از طراحی آلومینیومی و باس فوق العاده عمیق نیست.

مزایا: طراحی محکم، انعطاف پذیری خوب، صدای باس با کیفیت و عمیق

معایب: قیمت زیاد، تنگ بودن وایجاد فشار هنگام استفاده

قیمت:۲۲۰ پوند

امتیاز:۹/۱۰

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.