تصاویری از HTC One mini و Desire 200 - تکفارس 
تصاویری از HTC One mini و Desire 200 - تکفارس 

تصاویری از HTC One mini و Desire 200

امین حسین پور
۱۲ تیر ۱۳۹۲ - 18:34
تصاویری از HTC One mini و Desire 200 - تکفارس 

صحبت هایی زیادی پیرامون نسخه مینی پرچمدار فعلی اچ تی سی بوده و هست ولی تا کنون به طور رسمی چیزی اعلام نشده است. دقایقی پیش تصاویر جدیدی از این گوشی که دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p و چیپ ست Snapdragon دو هسته ای می باشد لیک شد که می توانید در زیر مشاهده کنید.

gsmarena_011

gsmarena_012

gsmarena_013

انتظار می رود که HTC One Mini دارای دو گیگابایت رم، دوربین اولتراپیکسل، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و افزونه صدای Beats باشد. سیستم عامل مورد انتظار نیز اندروید ۴.۲.۲ به همراه رایط کاربری Sense 5 می باشد.

تصاویری از Desire 200 نیز که اخیرا معرفی شد به بیرون درز کرده است. Desire 200 دارای پردازنده تک هسته ای ۱ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم می باشد. سیستم عامل Desire 200 نیز اندروید نسخه ۴ می باشد. نسخه جلی بین اندروید برای Desire 200 عرضه نخواهد شد.

gsmarena_006

gsmarena_007

gsmarena_010

همچنین Desire 200 دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی می باشد که می توانید نمونه ای ازتصویر گرفته شده با این دوربین را در زیر مشاهده کنید (برای مشاهده کیفیت اصلی روی آن کلیک کنید).

gsmarena_002

HTC Desire 200 در این سه ماهه عرضه خواهد شد ولی قیمت آن هنوز معلوم نیست. One Mini نیز احتمالا در هفته های آتی معرفی می شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.