پرسش های خود را در کینگ آی تی مطرح کنید - تکفارس 
پرسش های خود را در کینگ آی تی مطرح کنید - تکفارس 

پرسش های خود را در کینگ آی تی مطرح کنید

کسری نراقی
۱۵ تیر ۱۳۹۲ - 23:21
پرسش های خود را در کینگ آی تی مطرح کنید - تکفارس 

یکی از مواردی که هر روزه یک کاربر وب با آن سروکار دارد، پرسش است. بی‌شک هر یک از ما در طی روز پرسش‌های فراوانی به ذهنمان می‌رسد که با مراجعه به گوگل یا (سایر موتورهای جستجو) و مشورت با افراد متخصص در آن زمینه، به پاسخ پرسش خود می‌رسیم. حال اگر پرسش ما کمی تخصصی‌تر باشد و فقط یک حوزه‌ی خاص را شامل شود چطور؟ شاید بگویید که باز هم می‌توان از گوگل استفاده کرد که البته در اکثر موارد درست است اما چه خوب می‌شد اگر می‌توانستیم پرسش خود را در شبکه‌ای متشکل از افراد متخصص مطرح کنیم یا به دنبال پاسخ آن باشیماین جاست که سامانه پرسش و پاسخ کینگ آی تی به کمک ما می آید.

logo 1

فرآیند کار سامانه پرسش و پاسخ کینگ آی تی :

هر گاه شخصی پرسشی را در سامانه پرسش و پاسخ کینگ آی تی مطرح کند جامعه ی افراد آن سایت به بررسی آن پرسش پرداخته و به آن پاسخ و یا پیرامون آن نظر می دهند.

پاسخ ها توسط سایر اعضای جامعه کینگ آی تی امتیاز دهی و رتبه بندی می شوند که این کار باعث می شود هرگاه کاربر به جست و جوی پرسش خود بپردازد همیشه با بهترین پاسخ روبه رو شود.

پرسش ها میتوانند توسط سایر اعضا ویرایش شوند مانند ویکی پدیا و این کار توسط افرادی صورت میگیرد که در سایت دارای عنوان و امتیاز بالایی باشند و مورد اعتماد جامعه ی کینگ آی تی محسوب می شوند و این کار باعث می‌شود مطالب موجود در سایت همیشه به روز نگه‌ داشته شوندحتی زمانی که نویسنده ‌ی اصلی آن حاضرنباشد.

در این سامانه سوالاتی که خارج از حوزه‌ی فناوری اطلاعات باشند، مورد تایید نخواهند بود. و این به منظور ساماندهی محتوای پرسش های مرتبط با این حوزه می‌باشد.

در هر حال حاضر کینگ آی تی در نسخه آزمایشی به سر می‌برد و نیاز به کمک و همراهی کاربران بیشتری دارد تا با ایجاد بستری مناسب بتواند کمکی به هدفمند و مجتمع کردن پرسش و پاسخ‌های فارسی‌زبانان در حوزه فناوری اطلاعات و در نتیجه بهتر دیده شدن محتوای فارسی در سطح وب انجام داده باشد. برای کمک به توسعه کینگ آی تی می‌توانید آن را در وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دوستانتان معرفی کنید تا شاهد رشد و موفقیت هرچه بیشتر کینگ آی تی برای فارسی‌زبانان باشیم.

برای استفاده از این سرویس می توانید به آدرس سایت یعنی www.kingit.ir مراجعه فرمایید.

Banner

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید