رونمایی از مادربرد جدید ازراک - تکفارس 
رونمایی از مادربرد جدید ازراک - تکفارس 

رونمایی از مادربرد جدید ازراک

میلاد کرمانشاهی
۲۰ تیر ۱۳۹۲ - 01:06
رونمایی از مادربرد جدید ازراک - تکفارس 

شرکت ازراک پس از غافلگیری های اخیرش، از اولین مادربرد Mini-ITX مجهز به ۸۰۲٫۱۱ac WLAN خود برای نسل چهارم پردازشگرهای اینتل رونمایی کرد.

H87E-ITX/ac نام مادربرد جدید و کوچک ازراک می باشد که مبتنی بر چیپست Intel H87 Express می باشد و میزبان خوبی برای پردازنده های Haswell خواهد بود. جریان برق قطعات از طریق اتصال معمول ATX 24-Pin تا مین می شود. در سمت دیگر سوکت LGA 1150 قرار دارد که مجهز به مدار رگولاتور ۴ فازی VRM می باشد و جریان برق CPU را از طریق اتصال EPS 8-Pin تامین می کند. حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده توسط این برد ۳۲ گیگابایت (از طریق دو اسلات ۲۴۰ پینی DIMM) از نوع DDR3 و به صورت دو کاناله می باشد. تنها اسلات توسعه (Expansion) این برد را هم اسلات گرافیکی PCIe 3.0 x16 تشکیل می دهد. البته mPCIe نیز وجود دارد که توسط کارت WLAN عملا اشغال می شود.

اتصالات H87E-ITX/ac شامل ۸۰۲٫۱۱ac WLAN (برپایه چیپست اینتل i217V که پهنای باند ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه وایرلس ارائه می دهد)، پورت شبکه Gigabit Ethernet، بلوتوث ۴٫۰، یک پورت eSATA 6 Gb/s، اتصالات شش گانه صدای ۸ کاناله HD (برپایه چیپست Realtek ALC1150 CODEC)، اتصال SPDIF، چهار پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و اتصالات نمایشی DVI، DP و HDMI می باشد. در بخش ذخیره سازی دیتا نیز این برد مجهز به شش اتصال داخلی SATA 6 Gb/s می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.