اطلاعات جدید از Nexus 7 - تکفارس 
اطلاعات جدید از Nexus 7 - تکفارس 

اطلاعات جدید از Nexus 7

میلاد کرمانشاهی
۲۹ تیر ۱۳۹۲ - 16:08
اطلاعات جدید از Nexus 7 - تکفارس 

همانطور که قبلا مطلع شده بودیم، کنفرانس جدید گوگل که به میزبانی سوندار پیچای (Sundar Pichai)، نائب رئیس بخش اندروید/کروم به احتمال قوی در رابطه با معرفی تبلت جدید گوکل، Nexus 7 خواهد بود. پیش از این نیز شایعات زیادی در رابطه با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این تبلت منتشر شده بود. آخرین اخبار لیک شده خبر از امکانات جدید Nexus 7 در کنار شارژ بیسیم می دهند.

جزئیات لیک شده از سخت افزار Nexus 7، شایعات قبلی را تایید می کند. بر طبق اخبار جدید Nexus 7 مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچی، دو دوربین (۵ مگاپیکسل در پشت و ۱.۲ مگاپیکسل در جلو) و سیستم عامل اندروید ۴.۳ می باشد. شایعات قبلی حکایت از پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 600 داشتند، با این حال اخبار جدید وجود پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز را تایید می کند ولی اسمی از مدل پردازنده به میان آورده نشده است.

a34

علاوه بر آن دو قابلیت دیگر نیز در اطلاعات لیک شده تازه تایید شده اند. بر طبق این اخبار Nexus 7 از اتصال Slim Port برای خروجی ویدئوی ۱۰۸۰p پشتیبانی خواهد کرد. قابلیت دیگری که سرو صدا به پا کرده است سیستم شارژ بیسیم درون ساخت این تبلت است. البته ابزار شارژ بیسیم به همراه Nexus 4 نیز عرضه شده بود ولی با سه ماه تاخیر که امیدواریم این بار به آن صورت نباشد.

طبق اطلاعات حاصل از وبسایت معتبر Engadget می توان تاریخ انتشار رسمی Nexus 7 را آخرین روز ماه جاری در نظر گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید