کارت گرافیک جدید کهکشان - تکفارس 
کارت گرافیک جدید کهکشان - تکفارس 

کارت گرافیک جدید کهکشان

میلاد کرمانشاهی
۳۰ تیر ۱۳۹۲ - 19:11
کارت گرافیک جدید کهکشان - تکفارس 

شرکت Galaxy Microsystems که یکی از فعالان حوضه کارت گرافیک های انویدیا می باشد، چندی قبل نسخه GC کارت گرافیک GTX 780 خود را معرفی کرد. نسخه GC آخرین و بهترین نمونه مهندسی شده این شرکت می باشد که برای اورکلاک قوی تر طراحی شده است . خنک کننده قدرتمند آن نیز به چیپست اجازه داغ شدن نمی دهد.

این خنک کننده جدید دو-فنه شامل به روز رسانی های متعددی می باشد و طراحی آن بسیار مفصل می باشد. اولین قابلیت جالب آن هیت سینک دو رگه آلومینیومی/مسی می باشد که گرما را بهینه تر جذب می کند. دومین قابلیت سودمند، وجود EBR Fluid می باشد که عمر فن ها را افزایش داده و موجب می شود نویز کمتری تولید کنند.

a2

کارت دارای برد اختصاصی با قطعات بسیار باکیفیت می باشد و هسته اصلی گرافیکی نیز از فرکانس بوست ۱۰۱۹ مگاهرتزی سود می برد. خریداران مشتاق و اورکلاکرها نیز این بار از طریق نرم افزار اختصاصی کنترل و اورکلاک Xtreme Tuner Plus می توانند بی هیچ نگرانی و با چند قدم ساده، کهکشان خود را اورکلاک کنند.

a2

GTX 780 GC مجهز به ۳ گیگابایت حافظه GDDR5 می باشد و از فناوری هایی مانند GPU Boost 2.0، Adaptive Sync، PhysX، ۳D Vision و Surround کاملا پشتیبانی می کند. خنک کننده حرفه ای و کم صدای آن هم مجهز به الگوریتم کنترل دور فن هوشمندی می باشد که هنگام بازی بی هیچ گونه دردسری دور فن را بر روی حد ایده آل تنظیم می کند. این کارت هم اکنون در فروشگاه های مشهور Amazon، Best Buy، NCIX، Newegg و TigerDirect در دسترس است. خریداران هم چنین می توانند از طریق فروشگاه آنلاین Galaxy به خرید این کارت اقدام کنند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.