عرضه کارت های HD 7730 پاورکالر - تکفارس 
عرضه کارت های HD 7730 پاورکالر - تکفارس 

عرضه کارت های HD 7730 پاورکالر

میلاد کرمانشاهی
۱ مرداد ۱۳۹۲ - 21:59
عرضه کارت های HD 7730 پاورکالر - تکفارس 

شرکت TUL، که یکی از تولیدکنندگان برتر کارت های گرافیک AMD محسوب می شود، از خانواده سه نفره و ارزان قیمت HD 7730 رو نمایی کرده است. پاورکالر با عرضه این مدل بازار مصارف عمومی را هدف قرار داده است که بالاترین حد کارایی/قیمت را ارائه می کند.

سه عضو از این سری عرضه خواهد شد که در حافظه و پورت های خروجی با یکدیگر تفاوت دارند. این سه عضو عبارتند از مدل ۱ گیگابایتی GDDR5 و مدل های ۱ و ۲ گیگابایتی DDR3. مدل GDDR5 با فرکانس هسته ۸۰۰ مگاهرتز و فرکانس حافظه ۱۱۲۵ مگاهرتز (۴ گیگاهرتز موثر) کار می کند. مدل DDR3 تفاوتی در فرکانس هسته ندارد ولی حافظه آن با چندین پله سقوط بر روی ۸۰۰ مگارهرتز تنظیم شده است که ۱۶۰۰ مگاهرتز موثر محسوب می شود. هر سه مدل مجهز به ۳۸۴ واحد پردازش استریم می باشند و بهترین کارایی را در بازه قیمتی خود ارائه می دهند.

a1

علیرغم ضعیف بودن، HD 7730 برپایه پیشرفته ترین معماری گرافیکی AMD موسوم به GCN ساخته شده است و از فناوری های پیش رفته ای همچون DirectX 11، PCIe 3.0 و AMD ZeroCore Power پشتیبانی می کند. کراسفایر این کارت نیز از طریق نرم افزار میسر خواهد بود و نیازی به پل کراسفایر ندارد. فناوری HD3D به همراه اتصال قدرتمند HDMI 1.4a این کارت را به یکی از بهترین ارزان قیمت های بازار تبدیل کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.