معرفی رسمی Motorola Droid Ultra و Droid Maxx - تکفارس 
معرفی رسمی Motorola Droid Ultra و Droid Maxx - تکفارس 

معرفی رسمی Motorola Droid Ultra و Droid Maxx

امین حسین پور
۲ مرداد ۱۳۹۲ - 11:23
معرفی رسمی Motorola Droid Ultra و Droid Maxx - تکفارس 

همانطور که انتظار می رفت Motorola و Verizon گوشی های Droid Ultra و Droid Maxx را به طور رسمی معرفی کردند. اولین تغییر صورت گرفته در این گوشی ها نسبت به مدل های قبلی بدنه می باشد که هم نسبت به قبل مقاوم تر بوده و هم باریک تر می باشند. موتورولا یک SoC کاملا جدید طراحی کرده و نام آن را Motorola X8 Mobile Computing System گذاشته است.این SoC دارای پردازنده دو هسته ای ۱.۷ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای و دوگیگابایت رم می باشد. مورد جالب تر وجود یک هسته برای محاسبات متنی در کنار وجود هسته ای دیگر برای پردازش زبان طبیعی می باشد. اطلاعات زیادی در مورد پردازنده و پردازنده گرافیکی در دست نیست ولی معلوم شده است که پردازنده نسبت به نسل قبلی Droid بیست و چهار درصد سریع تر می باشد و پردازنده گرافیکی نیز دو برابر بهتر عمل می کند.

Droid Maxx

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۵ اینچی OLED با حداکثر تفکیک پذیری ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به همراه دوربین ۱۰ مگاپیکسلی و فلش LED می باشند. حافظه داخلی نیز ۳۲ گیگابایت بوده و از نسل چهارم شبکه های موبایلی نیز پشتیبانی می شود. مشخصه کلیدی Droid Maxx باتری آن می باشد که دارای ظرفیتی برابر با ۳۵۰۰ میلی آمپر بوده و در استفاده معمولی تا ۴۸ ساعت به راحتی دوام می آورد. Droid Maxx نسبت به نسل قبلی خود باریک تر بوده و ۸.۵ میلی متر ضخامت دارد. از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می شود.

Droid Ultra

Droid Ultra به مراتب سبک تر بوده و ۷.۱۸ میلی متر ضخامت دارد. هر دو مدل از سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۲.۲ استفاده می کنند. کنترل Touchless نیز وجود دارد که یک جورایی بین Google Now و Siri عمل می کند. مثلا با گفتن کلمه OK گوشی فعال می شود. قابلیت Active Display امکان استفاده از صفحه نمایش OLED را فراهم آورده است و همچنین همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید مواردی مانند ساعت پیام های جدید و… روی صفحه نمایش خاموش و تاریک نشان داده می شود.

gsmarena_002

قیمت Droid Ultra و Droid Maxx به ترتیب ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار می باشد و عرضه آن ها از ۲۰ آگوست شروع خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید