لیدتک از طوفان خود رونمایی می کند - تکفارس 
لیدتک از طوفان خود رونمایی می کند - تکفارس 

لیدتک از طوفان خود رونمایی می کند

میلاد کرمانشاهی
۲ مرداد ۱۳۹۲ - 14:44
لیدتک از طوفان خود رونمایی می کند - تکفارس 

احتمالا شما نیز تا کنون نام لیدتک (Leadtek) را نشنیده اید. شرکت لیدتک در زمینه طراحی و ساخت کارت گرافیک های انویدیا فعالیت می کند و تا کنون کمتر شناخته شده است. لیدتک به تازگی از کارت گرافیک GTX 770 حرفه ای خود با نام کامل WinFast GTX 770 Hurricane III رونمایی کرده است که از همه نظر زیباست، نظر شما چیست؟

شرکت لیدتک به تازگی از کارت گرافیک حرفه ای خود که نام طولانی هم دارد رونمایی کرده است. شماره مدل این کارت گرافیک WFGTX770-2GD5DF3 می باشد که به نظرم پیچیده ترین شماره مدلی است که تا کنون شنیده اید! کارت متشکل از بردی شبیه به برد طراحی مرج GTX 680 با مدار رگولاتور ۵ فاز می باشد که به نظر نام با عظمت خود را توجیه نمی کند و طوفان خاصی محسوب نمی شود! خنک کننده آن نیز جلوه زیبایی دارد و اگر خوب دقت کنیم شباهت زیادی به خنک کننده اسوس دارد که به جای خطوط قرمز از خطوط زرد استفاده شده است.

a34

خنک کننده متشکل از هیت سینک آلومینیومی ضخیمی است که گرما را بوسیله ۵ لوله انتقال حرارت مسی (۲ تا ۸ میلی متری و ۳ تا ۶ میلی متری) از هسته گرافیکی دور می کند. یک جفت فن ۸۵ میلیمتری نیز در قاب (Shroud) کارت جاسازی شده اند تا گرما را بهینه تر دفع کنند. کارت به صورت نسبتا محدودی از قابلیت اورکلاک کارخانه بهره می برد. فرکانس هسته آن ۱۱۱۱ مگاهرتز و فرکانس بوست کارت روی ۱۱۵۹ مگاهرتز تنظیم شده است و همانند هر کارت GTX 770، حافظه آن در فرکانس موثر ۷ گیگاهرتز فعالیت می کند. طوفان ۳ مجهز به ۲ گیگابایت حافظه GDDR5 با پهنای باند عریض ۲۵۶ بیتی می باشد. لیدتک قیمتی برای GTX 770 جدیدش معین نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید