راهنمای انتخاب لپتاپ جایگزین به جای لپتاپ XP دار شما! - تکفارس 
راهنمای انتخاب لپتاپ جایگزین به جای لپتاپ XP دار شما! - تکفارس 
راهنمای انتخاب لپتاپ جایگزین به جای لپتاپ XP دار شما! - تکفارس 

راهنمای انتخاب لپتاپ جایگزین به جای لپتاپ XP دار شما!

alierna
۱۷ فروردین ۱۳۹۳ - 01:44
راهنمای انتخاب لپتاپ جایگزین به جای لپتاپ XP دار شما! - تکفارس 

حال که مایکروسافت ویندوز XP را به طور کامل رها کرده، وقت آن رسیده تا لپتاپ باستانی خود را بازنشسته کنید و یک لپتاپ جدید بگیرید.

اگر شما هم هنوز از ویندوز ایکسپی استفاده می کنید بدانید که تنها نیستید. ۲۵ درصد از کامپیوترهای دنیا هم مثل شما در حال استفاده از این سیستم عامل هستند و خیلی ها پس از ۸ آپریل که مایکروسافت این سیستم عامل را برای همیشه کنار می گذارد هم از آن استفاده خواهند کرد. اگر سیستم شما هنوز هم ویندوز XP دارد احتمال اینکه سیستمی بسیار قدیمی داشته باشید بالا است. حال وقت آن رسیده که سیستم خود را به روزرسانی کرده یا اگر لپتاپ دارید، آن را جایگزین کنید. ما در اینجا به شما بهترین لپتاپ های بازار را معرفی می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

Acer Chromebook C720P, $۲۹۹

Acer_C720P-2600_Chromebook_35833770__(1_of_13)

یک لپتاپ بسیار ارزان قیمت که ویندوزی نیست. این لپتاپ مناسب کسانی است که لپتاپ خود را برای اینترنت و کارهای بسیار ابتدایی می خواهند. سیستم عامل این لپتاپ Chrome است که توسط گوگل طراحی شده و پشتیبانی می شود. در کل بهترین کاری که می توان با این لپتاپ انجام داد گشتن در اینترنت و دیدن چند فیلم در Youtube است. این مدل دارای صفحه نمایشی لمسی است.

Lenovo ThinkPad 8, $۳۹۹ 

Lenovo_ThinkPad_8_35833729_-2

یک تبلت بسیار خوش سایز با نسخه ی کاملی از ویندوز!

این تبلت هشت اینچی نسخه ی کامل و اصلی ویندوز ۸ را در خود دارد و کیفیت ساخت آن بسیار قابل قبول است. این نسخه از تبلت های شرکت لنوو دارای یک قابلیت جدید هستند، شما می توانید برای آن صفحه کلیدی که کاور تبلت هم می شود را سفارش دهید. اگر به این تبلت مانیتور، کیبورد و یک ماوس وصل کنید می توان گفت که در اصل یک کامپیوتر بسیار ارزان قیمت و مناسب خریده اید.

Acer Aspire E1-472G, $۵۹۹ 

medium-carousel-acer-aspire-e1-472g-6844

یک لپتاپ ارزان با قابلیت بازی کردن در کیفیت تقریبا مناسب!

این لپتاپ خوش کیفیت بسیار قیمت مناسبی داشته و در مقابل قطعاتی که در آن هستند، قیمت به صرفه ای دارد. با استفاده از کارت گرافیک معمولی این لپتاپ می توانید تمامی بازی هایی که این چند سال با کامپیوتر قدیمی خود از دست داده اید را بازی کنید! اما با بازی های جدیدتر ممکن است به مشکل بخورید.

HP Spectre 13 Ultrabook, $۹۹۹ 

HP_Spectre_13_Ultrabook_35827864_04

یک لپتاپ بسیار زیبا و باریک، دارای صفحه نمایش لمسی

این لپتاپ یکی از بهترین نمونه های ۱۳ اینچی در بازار است. بسیار باریک، بسیار زیبا، بسیار سبک و صفحه نمایشی بسیار شفاف و روشن با قابلیت لمسی. سیستم صوتی این دستگاه هم کیفیت مناسبی دارد. صفحه نمایش لمسی این لپتاپ، کار را در ویندوز ۸ بسیار دلپذیرتر می کند.

Lenovo Yoga 2 Pro, $۹۹۹

Lenovo_IdeaPad_Yoga_2_Pro_35827161_10

یک لپتاپ با کیفیت و رزلوشن صفحه نمایش بسیار بالا و قابل استفاده در هر حالتی!

شاید برای کسانی که هنوز با ویندوز XP کار می کنند کلمه ی Hybrid، یعنی نصف لپتاپ، نصف تبلت، معنی زیادی نداشته باشد. این لپتاپ بسیار دوست داشتنی است. زیرا با وجود Hybrid بودن هنوز لپتاپ بودن خود را از دست نداده است. صفحه نمایش بسیار با کیفیت این لپتاپ برگ برنده ی آن است.

Apple MacBook Air (13-inch), $۱,۰۹۹

Apple_MacBook_Air_13-inch_35781451_02_620x433

اگر نیت شما به ترک کامل سیستم عامل ویندوز باشد بهترین انتخاب این لپ تاپ است.

اگر شما هنوز هم از استفاده کننده های XP باشید و تمایلی به ارتقا به Windows XP, then Windows Vista, Windows 7 و Windows 8 نداشته باشید، شاید بهترین راه برای شما استفاده از محیطی کاملا جدید است. این لپتاپ ۱۳ اینچی را می توان یکی از بهترین لپتاپ های تولید شده تا به امروز نامید.

Asus G750, $۲,۹۹۹ 

Asus_ROG_G750JZ-XS72_35873260-04

یک سلاح کاملا قوی و آماده برای اجرای هر بازی با گرافیکی در بهترین حالت! این لپتاپ آمده است تا کنسول های بازی را خجالت زده کند.

شاید شما آنقدر سیستم خود را به روز نکرده باشید، یا پول برای خرید لپتاپ، در این ۱۲ سال کنار گذاشته باشید که می توانید با آن بهترین و قوی ترین لپتاپ را بخرید. این لپتاپ در کانفیگ های مختلف به فروش می رسد، پس ممکن است قیمت آن کمی بالا یا پایین تر از قیمت گفته شده باشد. این غول ۳ هزار دلاری شرکت ایسوس از آخرین و با کیفیت ترین مدل کارت گرافیکی شرکت انویدیا، GeForce GTX 880M استفاده می کند. امتیاز فوق العاده ی این لپتاپ در بنچمارک ها خبر از قدرت عادلانه ی آن در برابر قیمتش را می دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید