افت قیمتی تلفن همراه LG G3 - تکفارس 
افت قیمتی تلفن همراه LG G3 - تکفارس 
افت قیمتی تلفن همراه LG G3 - تکفارس 

افت قیمتی تلفن همراه LG G3

کسری نراقی
۲ اسفند ۱۳۹۴ - 12:51
LG-G3-Colors

تلفن همراه LG G3 که به عنوان یکی از اندرویدی‌های بهتر سال ۲۰۱۵ شناخته می‌شود، با کاهش قیمتی روبه‌رو شده است. این کاهش قیمت از زمان ورود این کالا به بازار یعنی به مدت ۱۴ماه تاکنون رخ داده است.

به گزارش سایت صرفه‌جو، «ال‌جی جی۳ «(LG G3) را می‌توان بهترین گوشی اندرویدی در سال ۲۰۱۴ دانست. این مدل تلفن همراه که یک سال و نیم پیش به بازار ایران عرضه شد، طرفداران بسیاری پیدا کرد. بسیاری از قابلیت‌های موفق این گوشی در نسل بعدی‌اش یعنی ال‌جی G4 هم استفاده شده‌اند تا سندی بر برتری‌های G3 در مقایسه با سایر رقبا باشند.
این تلفن همراه در سایت صرفه‌جو به طور متوسط قیمتی برابر ۱.۱۸۰.۰۰۰ تومان دارد. همچنین در دو مدل ۳۲ و ۱۶ گیگابایت موجود است که مدل ۱۶ گیگابایتی آن RAM 2GB دارد.
درباره ویژگی‌های این گوشی می‌توان گفت که صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ دارد و دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل است. همچنین ابعاد این گوشی ۱۴۶.۳ x 74.6 x 8.9 mm و وزن آن ۱۴۹ گرم است.
از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره کرد. این نمایشگر بزرگ، تراکم ۵۳۴ پیکسل بر هر اینچ دارد و از فناوری IPS بهره می‌برد. ال‌جی برای محافظت از این نمایشگر، از محافظ‌های گوریلا گلس نسخه سوم استفاده کرده است.
این گوشی تقریبا به تمامی فناوری‌های ارتباطی و مکان‌یابی مجهز شده است. برای مثال می‌توان به امکان استفاده از اینفرارد، بلوتوث، Wi-Fi و NFC برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها اشاره کرد؛ همچنین برای مکان‌یابی دقیق می‌توان از A-GPS و GLONASS بهره برد. دوربین اصلی G3 به سنسوری با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و سایز ۱/۳ اینچ مجهز شده تا بتواند تصاویری را با نهایت رزولوشن ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسل ثبت کند.
گفتنی است که تعداد فروشگاه‌هایی که برای این کالا در سایت صرفه‌جو ثبت‌نام کرده‌اند ۴ فروشگاه در شهرهای تهران، شیراز، اهواز و اصفهان هستند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://www.sarfejoo.com/ مراجعه کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید