دیزنی برنامه ی پیام رسان خود را با نام Disney Mix منتشر کرد - تکفارس 
دیزنی برنامه ی پیام رسان خود را با نام Disney Mix منتشر کرد - تکفارس 
دیزنی برنامه ی پیام رسان خود را با نام Disney Mix منتشر کرد - تکفارس 

دیزنی برنامه ی پیام رسان خود را با نام Disney Mix منتشر کرد

علی سیف الهی
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 15:30

به نظر می رسد شرکت دیزنی هم به جرگه ی صاحبان شبکه های اجتماعی پیوسته است. این شرکت امروز پیام رسان خود را با نام Diney Mix برای دستگاه های اندرویدی و iOSای منتشر ساخت. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در حالی که امروزه تعداد پیام رسان ها دارند از تعداد مصرف کنندگانشان بیشتر می شوند! دیزنی تصمیم گرفته است تا به خیل پیام رسان ها بپیوندد. Disney Mix که تصمیم دارد تا معرفی خود به عنوان امن ترین و خانواده دوست ترین، به شهرت برسد و بین مردم خود را محبوب نماید. این بدین معنی است که Disney Mix دارای قابلیت های بازی کردن و ایجاد خاطرات جالب خواهد بود، و در کنار این قابلیت ها، دارای ابزار های مدیریتی و منابع آموزشی برای تبدیل این پیام رسان به یک مکان امن ارتباطی برای کودکان خواهد بود.

همانطور که گفته شده است، پیام رسان Disney Mix در اپ استور، رده بندی بالای ۴ سال را دارد و مطمئنا کودکان و نوجوانان بیشترین استفاده را از این برنامه خواهند نمود. زمانی که کودکان در این برنامه ثبت نام می کنند، با یادآوری هایی صریح و رک به آن ها گوش زد می شود تا امن بمانند، احترام را حفظ نمایند و مکانی پاک را داشته باشند. مخصوصا قلدری و تعرض به هیچ وجه تحمل نخواهد شد. بنابراین کودکان می توانند کمک کنند و ارتباطات خود را مکانی امن نگه دارد. در محیط چت، یک علامت سوت وجود دارد کهخ کودکان در صورت مشاهده ی موارد غیر اخلاقی می توانند روی آن کلیک نموده و یک نفر مسئول بخش جرائم غیر اخلاقی را صدا نمایند. دیزنی همچنین در حال تشویق والدین به صحبت با فرزندان کوچک خود برای آشنایی با قوانین این شبکه ی اجتماعی است و از آنان خواسته است تا اگر برنامه خوب عمل نکرد، حتما بازخورد های خود را برای این شرکت ارسال نمایند.

این برنامه شامل استیکر هایی خواهد بود که از همگی شخصیت های دیزنی، هر کدام را که فکر بکنید، در این استیکر ها حضور دارند. کودکان همچنین این اختیار را دارند تا آواتار کارتونی دلخواه خود را بسازند و با دوستانشان به رقابت بپردازند. در آینده، دیزنی برنامه دارد تا قابلیت های بیشتری را اضافه نماید، به اضافه ی این که قابلیت به اشتراک گذاری فیلم و عکس در این شبکه ی اجتماعی نیز اضافه خواهد شد.

این برنامه همین حالا در پلی استور و اپ استور موجود می باشد.

نظر شما درباره ی این کار دیزنی چیست؟ چرا شرکتی به این بزرگی هم به جرگه ی دارندگان شبکه های اجتماعی ملحق شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید