شخصی سازی تم و تماس صوتی، به زودی در تلگرام - تکفارس 
شخصی سازی تم و تماس صوتی، به زودی در تلگرام - تکفارس 
شخصی سازی تم و تماس صوتی، به زودی در تلگرام - تکفارس 

شخصی سازی تم و تماس صوتی، به زودی در تلگرام

عرفان کرد
۳۰ دی ۱۳۹۵ - 17:41
شخصی سازی تم و تماس صوتی، به زودی در تلگرام - تکفارس 

به نظر می رسد که به زودی قابلیت شخصی سازی تم ها و برقراری تماس های صوتی، به اپلیکیشن پرطرفدار تلگرام افزوده شود. با تکفارس همراه شوید.

پاول دوروف، مدیر اجرایی تلگرام، تایید کرده که تم های شخصی و تماس های صوتی، در آینده ای نزدیک راهی این اپلیکیشن خواهند شد. این اخبار توسط توییت کار آفرین روسی در جواب سوال یکی از کاربران منتشر شد:

@adinhormna9 سلام. خیلی ممنون. این کار را خواهیم کرد.
-پاول دورف (durov@)

با وجود تایید دوروف در توییتر، هنوز چیز خاصی مشخص نشده و تاریخ دقیق اضافه شدن این اتفاقات به تلگرام، هنوز مشخص نیست.

جدیدا به روز رسانی جدید اپلیکیشن دسکتاپ  تلگرام عرضه شده که قابلیت شخصی سازی تم ها را به کاربران داده و بعید نیست که این به ویژگی، در آینده ای نزدیک به نسخه موبایل تلگرام، اضافه شود. یک توییت در آوریل ۲۰۱۵ مشخص کرد که تلگرام، قابلیت تماس های صوتی را طراحی کرده ولی هنوز خبری از افزودن آن به اپلیکیشن موبایل منتشر نشده:

@NikGrmek بله، مدتی است که ما تکنولوژی تماس های صوتی را توسعه داده ایم، اما فعلا این ویژگی در اولویت های تلگرام قرار ندارد.
-مسنجر تلگرام (telegram@)

البته شرایط از سال ۲۰۱۵ تغییرات زیادی کرده و اپلیکیشن های پیام رسانی دیگری مانند، مسنجر فیسبوک، WhatsApp، Kik، WeChat و سایر اپلیکیشن ها، این قابلیت را به لیست ویژگی هایشان افزوده اند. همچنین یکی از کاربران Reddit در نسخه ۳.۱۶ beta تلگرام قابلیت برقراری تماس های صوتی را پیدا کرده بود که شاید سرنخی باشد که این ویژگی به زودی به تلگرام اضافه شود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید