دو دلیل جمع آوری Galaxy Note 7 منتشر شد - تکفارس 
دو دلیل جمع آوری Galaxy Note 7 منتشر شد - تکفارس 
دو دلیل جمع آوری Galaxy Note 7 منتشر شد - تکفارس 

دو دلیل جمع آوری Galaxy Note 7 منتشر شد

عرفان کرد
۲ بهمن ۱۳۹۵ - 18:17
دو دلیل جمع آوری Galaxy Note 7 منتشر شد - تکفارس 

سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که روز سه شنبه، دلایل جمع آوری گوشی های Galaxy Note 7 را اعلام خواهد کرد اما گزارشات منتشر شده توسط Wall Street Journal جزئیات این اتفاق را فاش کرده. با تکفارس همراه باشید.

دلیل اصلی انفجار های و جمع آوری گوشی Galaxy Note 7 همانطور که قبلا نیز بار ها به آن اشاره شد، اندازه باتری ها بوده که باعث افزایش دما و سپس انفجار باتری می شده است. هرچند که این تنها دلیل این اتفاق ها نبوده و برخی از باتری های گوشی Galaxy Note 7 به صورت ناقص تولید شده اند.

گوشی Galaxy Note 7 که از ماه آگوست ۲۰۱۶ به فروش می رسید، توسط باتری های شرکت های Samsung SDI و Amperex Technology، یک شرکت هنگ کنگی که باتری هایش را در چین تولید می کند، پشتیبانی می شد. در ابتدا سامسونگ فکر می کرد که فقط باتری های ساخته شده توسط گروه  Samsung SDI دچار مشکل می شدند و سریعا تمام این محصولات را جمع آوری کرد. پس از مدتی سامسونگ متوجه شد که باتری های ساخته شده توسط Amperex نیز مشکل مشابهی دارند و مجبور به جمع آوری تمام نسخه های گوشی Galaxy Note 7 از بازار شد.

گزارش رسمی سامسونگ تمام دلایل را به صورت دقیق و با اطلاعات کامل در اختیار عموم قرار خواهد داد و مردم را از دلایل جمع آوری ۲.۵ میلیون نسخه گوشی Galaxy Note 7 و خسارت ۵ میلیارد دلاری متحمل شده، آگاه خواهد کرد.

سامسونگ این تحقیقات را به صورت جدی دنبال کرده و از سه گروه مختلف، درخواست تحقیق و کنترل کیفیت باتری ها را داشته.

علاوه بر این سامسونگ، در واشینگتون، با نمایندگان دولت ایالات متحده جلسه ای برگزار کرده و آن ها را از دلایل این انفجار ها با خبر کرده. همچنین سامسونگ یک برنامه هشت مرحله ای، شامل آزمایشات بیشتر، تدارک دیده تا چنین اتفاقی در محصولات آینده این شرکت رخ ندهد.

همچنین سامسونگ اعلام کرده است که ۹۶% گوشی های Galaxy Note 7 را جمع آوری کرده. اکثر شرکت های هواپیمایی نیز منع ورود این گوشی ها به داخل هواپیما ها را برداشته اند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید