قیمت OnePlus 5 مشخص شد - تکفارس 
قیمت OnePlus 5 مشخص شد - تکفارس 
قیمت OnePlus 5 مشخص شد - تکفارس 

قیمت OnePlus 5 مشخص شد

زینب حسینی
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 08:00
قیمت OnePlus 5 مشخص شد - تکفارس 

کمتر از دو هفته قبل از افتتاحیه وان پلاس ۵، ما شناخت زیادی از ویژگی های آن داریم، اما قیمت آن هنوز نامشخص است. با این حال ممکن است یک سرنخ از… قوانین مسابقه ی فیس بوک (Facebook) پیدا شده باشد. در ادامه ی این خبر با تک فارس همراه باشید!

علی رقم عجیب به نظر رسیدن منبع، فقط با ما همراه باشید: همه ی این ها در یک دقیقه دیگر معنا پیدا خواهد کرد. یک جشواره موسیقی در فنلاند به نام پراوینسی (Provinssi) به زودی برگزار می شود، و وان پلاس یکی از حامیان مالی این برنامه است. برای ارتقا دادن به این رویداد، بچه های پراوینسی در حال برگزاری یک مسابقه در فیس بوک هستند که در آن یک نفر می تواند دو پاس VIP برای نمایش (که به طور معمول هر کدام ۱۹۹ یورو قیمت دارند) و یک گوشی وان پلاس ۵ دریافت کند. بر اساس قوانین مسابقه، ارزش کل این جایزه ۹۴۸ یورو می باشد، و از آنجایی که ۳۹۸ یورو قیمت دو پاس بود، به آسانی می توان نتیجه گرفت که قیمت وان پلاس۵ ، ۵۵۰ یورو می باشد.

البته این ادعای بیش از حد جسورانه ای است که قیمت وان پلاس ۵ در اروپا ۵۵۰ یورو خواهد بود — و در نتیجه ۵۵۰ دلار در ایالات متحده، با در نظر گرفتن اینکه  قیمت ۳T، ۴۳۹ دلار و ۴۳۹ یورو در سمت دیگر اقیانوس بود — با توجه به شواهد بالا. در واقع این اطلاعات برخلاف شایعات قبلی درباره ی قیمت زیر ۵۰۰ دلار است. از سوی دیگر، امری منطقی است که قیمت وان پلاس ۵ از مدل های قبلی بیشتر باشد. کافی است نگاهی به این روند بیاندازید: قیمت وان پلاس ۱ از ۲۹۹ دلار شروع‌ شد، وان پلاس ۲ با قیمت ۳۲۹ دلار عرضه شد، قیمت وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی به ترتیب ۳۹۹ و ۴۳۹ – ۴۷۹ دلار  می باشد. حالا، رد شدن قیمت وان پلاس ۵ از ۵۰۰ دلار خیلی هم تعجب بر انگیز نخواهد بود، نه؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید