طراحی گوگل Pixel XL 2017 لو رفت - تکفارس 
طراحی گوگل Pixel XL 2017 لو رفت - تکفارس 
طراحی گوگل Pixel XL 2017 لو رفت - تکفارس 

طراحی گوگل Pixel XL 2017 لو رفت

علیرضا دهقان
۲۱ تیر ۱۳۹۶ - 23:01
طراحی گوگل Pixel XL 2017 لو رفت - تکفارس 

با اینکه گفته می شد گوگل در حال کار بر روی سه دستگاه در امسال بوده است، طبق شایعات این شرکت تنها دو مدل را قرار است به بازار ارائه کند که یکی از آنها یک دستگاه ۵ اینچی ادامه دهنده ی راه گوگل پیکسل است و دیگری اسمارتفون بزرگتری است که با نام رمزی Taimen شناخته می‌شود.

تایمن یک اسمارتفون ۶ اینچی است که توسط الجی ساخته می شود و احتمالا گوگل پیکسل اکس ال ۲۰۱۷ یا پیکسل ۲ اکس ال نام خواهد گرفت، در پایین عکسی از این اسمارتفون را می‌توانید ببینید.

منابع کاملا اطمینان دارند که رندر پایین صفحه طراحی کلی پیکسل اکس ال بعدی را نشان می‌دهد، البته شمایل نهایی این دستگاه ممکن است در جزئیات کمی متفاوت باشد.

ظاهرا اسمارتفون جدید گوگل دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی با لبه های نازک و با نسبت ۲ به ۱ است (همانند LG G6). با اینکه خود صفحه نمایش کاملا صاف است، شیشه ای که روی آن را گرفته است به نظر می‌رسد خم های خاصی در سمت چپ و راست داشته باشد.

در پشت این گوشی، یک قطعه ی شیشه ای در بالا را مشاهده می‌کنیم، تقریبا همانند پیکسل ۲۰۱۶ و پیکسل اکس ال، البته با این تفاوت که حسگر اثر انگشت در خارج از این قطعه ی شیشه ای جای گرفته است. همچنین در پشت یک دوربین بسیار ساده نیز قرار گرفته است و خبری از دوربین دوگانه نیست.

منابع همچنین خبر از وجود بدنه ی حساس به لمس و فشار را در پیکسل ۶ اینچی داده اند، چیزی شبیه به اج سنس شرکت اچ تی سی که در HTC U11 پیاده کرده است. با این قابلیت کاربران می‌توانند با فشردن گوشی هایشان کارهای مختلفی مثل صدا کردن دستیار گوگل را انجام دهند. باید منتظر ماند و دید که گوگل چگونه این قابلیت را در اسمارتفونش پیاده می‌کند.

طراحی گوگل Pixel XL 2017 لو رفت - تکفارس 

در کل به نظر می رسد پیکسل اکس ال جدید طراحی شده تا طراحی های گلکسی اس ۸، الجی جی ۶ و آیفون ۸ اپل(که انتظار می رود همانند رقیبانش صفحه ای بدون لبه داشته باشد) را تکامل ببخشد.

گوگل احتمالا در اکتبر خانواده ی جدید پیکسل ها را رونمایی می کند، نظر شما در مورد پیکسل ها چیست؟ آیا خانواده ی پیکسل ها به اندازه ی کافی برای رقابت در بازار اسمارتفون ها آماده اند؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید