نرم‌افزار Google Allo برای PC عرضه شد - تکفارس 
نرم‌افزار Google Allo برای PC عرضه شد - تکفارس 
نرم‌افزار Google Allo برای PC عرضه شد - تکفارس 

نرم‌افزار Google Allo برای PC عرضه شد

حمزه سروری
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
نرم‌افزار Google Allo برای PC عرضه شد - تکفارس 

برنامه ی چت و گفت و گوی خصوصی گوگل که Allo نام دارد در حال رشد کردن است. این برنامه در حال حاضر تمامی ویژگی های پایه برای تبدیل شدن به یک برنامه ی پیام رسان همه گیر را دارد؛ قابلیت هایی مثل استیکر ها، پیام های رمز گذاری شده ی انتخابی، پیام های «گویا» و همچنین قابلیت بولد کردن و حبابی کردن متن ها. علاوه بر این ها نیز گوگل برای ساختن هویت برای این اپلیکیشن خود چندین و چند قابلیت اختصاصی قرار داده است؛ مثل قابلیت حدس ریپلای های مشابه و هوشمند، دستیار هوشمند گوگل که برای شما می تواند تبدیل به سامانه ای پر از اطلاعات و جک ها شود. این اپلیکیشن مشخصاً در رقابت حضور دارد اما دیر جنبیدن و نداشتن هیچ قابلیت به خصوصی باعث شده بود که Allo  از دیگر رقبایش مثل واتس اپ و دیگر پیام رسان ها عقب بیفتد و نتواند مردم را از جذب شدن به آن ها دور بدارد.

Allo و گوگل بالاخره یک حرکت انتحاری انجام داند و در طی این حرکت این اپلیکیشن را برای کامپیوتر های شخصی فعال کردند، البته خوب پس از  این که چند قانونی را برای آن تعیین کرده است.

اول از همه این که تنها کاربران گوگل در اندروید می توانند از این نرم افزار در دسکتاپ خود استفاده کنند. البته توسعه دهندگان این قول را داده اند که کاربران آی او اس نیز خواهند توانست از اپلیکیشن استفاده کنند اما در حال حاضر هیچ زمانی برای آن در نظر گرفته نشده است. مورد دوم نیز به این شکل است که برای استفاده تنها باید از مرورگر اختصاصی گوگل یعنی کروم استفاده کنید. و بله هزاران نفر از گوگل کروم استفاده می کنند ولی  به هر حال خیلی ها هستند که کاربر این مرورگر نیستند که در واقع خاری در چشم آن هاست. با این حال گوگل باز هم وعده داده است که برای استفاده کنندگان مرور گر های ترد پارتی نیز جانب احتیاط را رعایت کرده و به زودی و البته بدون آن که هیچ زمان مشخصی را اعلام کند، Allo را برای استفاده این افراد عرضه خواهد کرد.

Allo برای وب اینجاست! آن را در گوگل کروم امتحان کنید. تنها کافی است آخرین نسخه ی Allo را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید.

_امیت فولی

Google Allo is finally available for desktop, but not everyone can use it

اگر شما هم از Allo استفاده می کنید از لینک زیر آن را برای وب نیز دانلود کنید و از استفاده با آن لذت ببرید:

لینک

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید