قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد

دانیال دهقانی
۷ شهریور ۱۳۹۶ - 18:00
قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد! با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

اولین ساعت هوشمند مچی و تمام عیار شرکت فیت بیت یعنی فیت بیت یونیک (Fitbit Ionic ) بالاخره رسماً معرفی شده که دارای یک سنسور RGB برای نشان دادن ضربان قلب، آن هم دقیق تر از همیشه هست و با یک بار شارژ کردن تا ۴ روز جوابگوی نیاز شما است، در واقع این ساعت مچی هوشمند دارای تمامی ویژگی هایی است که محصولات دیگر شرکت فیت بیت به آن ها معروف هستند. این ظرفیت بالای باتری فیت بیت یونیک همان چیزی است که همگان را در تعجب فرو برده چرا که در بازار ساعت های مچی هوشمند چنین باتری قدرتمندی واقعاً کمیاب محسوب می شود. ولی مسئله اساسی آن است که آیا قیمت این ساعت مچی هوشمند هم در حدی است که بقیه را برای خرید آن ترغیب کند؟

این ساعت مچی هوشمند فوق العاده قیمتی ۳۰۰ دلاری خواهد داشت که در انتهای مطلب تصویری مقایسه ای از قیاس بین قیمت این ساعت مچی هوشمند و دیگر ساعت های بازار برای شما تهیه کرده ایم. در مورد قیمت این ساعت مچی هوشمند، جیمز پارک (James Park ) از مدیران بلند پایه شرکت فیت بیت گفته است:

“بهترین شیوه برای تعیین قیمت آن است که تبدیل به سد راهی برای مشتریان تازه وارد نشود. ما می دانیم که تفاوت های زیادی از لحاظ قیمت در این بازار وجود دارد و ما باید جزوی از رقابت کنندگان در آن باشیم. ما نمی خواهیم جزئیات دقیقی از نخوه قیمت گذاری آن انتشار دهیم ولی به مانند تمام محصولات دیگر ما این محصول هم قیمتی رقابتی و مثال زدنی خواهد داشت با تمامی امکانات پیشرفته.”

قیمت این ساعت مچی هوشمند در آمریکا ۳۰۰ دلار خواهد بود (البته ۳۵۰ یورو در اروپا) و این میزان ۱۰۰ دلار از قیمت فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze) بیشتر است، گجتی دیگر از سوی شرکت فیت بیت که یک ساعت مچی هوشمند نیست ولی بسیار به آن شباهت دارد. این هم جدولی برای مقایسه قیمت فیت بیت یونیک و دیگر رقیبان آن:

قیمت و تاریخ عرضه Fitbit Ionic مشخص شد - تکفارس 

از هم اکنون این ساعت مچی هوشمند برای پیش خرید موجود می باشد. نظر شما در مورد این ساعت مچی هوشمند چیست؟ قیمت گذاری آن را عادلانه می دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید