دستور مدیرعامل ال جی برای بازطراحی G7 - تکفارس 
دستور مدیرعامل ال جی برای بازطراحی G7 - تکفارس 
دستور مدیرعامل ال جی برای بازطراحی G7 - تکفارس 

دستور مدیرعامل ال جی برای بازطراحی G7

مهتاب جهاندار
۲ بهمن ۱۳۹۶ - 16:45
دستور مدیرعامل ال جی برای بازطراحی G7 - تکفارس 

Jo Seong-jin مدیرعامل شرکت ال‌جی الکترونیک به توسعه دهندگان اجازه داده تا گوشی‌هوشمند G7 را بازبینی کنند و به بازطراحی آن بپردازند. این گوشی‌هوشمند به عنوان پیش فرض G7 نامیده شده و احتمالا در ماه آوریل به فروش می‌رسد.

به گفته یکی از مدیران ارشد ال‌جی که گفته است نام آن فاش نشود، به تیم توسعه دهنده G7 دستور داده شده تا گوشی‌هوشمند موردبحث را از ابتدا بررسی کنند تا عاری از هر نقصی باشد و بتواند محصولی قابل توجه به شمار رود.

این تیم قرار است توسعه نیمه کاره G7 را متوقف کرده و بازبینی از ابتدا داشته باشد. این مقام رسمی ال‌جی در گفتگو با The Korea Herald اظهار داشت که مقام ارشد کمپانی به تیم توسعه دستور داده تا بازنگری روی این مدل داشته و بررسی را از ابتدا انجام دهند. حتی مدیرعامل ال‌جی این موضوع را در جریان نمایشگاه Consumer Electronics Show هفته گذشته در مصاحبه‌ای با Cnet تایید کرده است.

مدیرعامل کمپانی اظهار داشت:

تصمیم برای تاریخ عرضه احتمالی در ماه آینده مشخص خواهد شد.

البته انتظار می‌رود پرچمدار بعدی ال‌جی در فوریه معرفی و در مارس روانه بازار شود. این مدیر در ۱۱ ژانویه طی نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس خبر از تغییر عمده روی گوشی‌هوشمند پرچم‌دار بعدی داده که نوید تغییرات گسترده‌ای می‌دهد. او افزود:

هنگامی که گوشی‌هوشمند جدید معرفی می‌کنیم هدف سبقت گرفتن از رقبا دیگر نیست.

LG شاید در زمینه لوازم خانگی توانسته عملکرد بالایی از خود نشان دهد اما در زمینه فروش گوشی‌هوشمند با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. سری G ال‌جی رقیبی برای سری گلکسی اس سامسونگ محسوب شده و شرکت رقیب کره‌ای قصد دارد در MWC 2018 به رونمایی از گلکسی اس ۹ پرچم‌دار بپردازد. رویدادی به نام کنگره موبایل بارسلون که از اواخر ماه فوریه کار خود را آغاز می‌کند و در اوایل مارس به اتمام می‌رسد.

این مدیر افزود که می‌خواهد ال‌جی مدل‌های رده بالا خود را با فاصله زمانی طولانی‌تر از یکدیگر رونمایی و عرضه دارد تا فرصت بیشتری جهت توسعه محصول وجود داشته باشد. همچنین ممکن است برند تجاری را تغییر داده تا با واکنش‌های مثبتی رو به رو شود. براساس گزارش‌ها G7 ممکن است از قابی باریک‌تر برخوردار باشد و صفحه‌نمایش نیز همچنان ۱۸:۹ خواهد بود.

ماژول دوربین دوگانه همانند قبل خواهد بود و احتمالا اسکنر عنبیه چشمی نیز برای این اسمارت‌فون در نظر گرفته شود. مقام رسمی از ال‌جی بیان داشت که به دلیل فروش نامطلوب گوشی‌هوشمند، کمپانی تصمیم گرفت این تغییرات را اعمال کرده تا بتواند از وضعیت فعلی بخش کسب و کار تلفن همراه نجات یابد.

کارشناسان صنعت هنگامی که شرکت ال‌جی خبر از کاهش فروشی در اواخر ماه نوامبر را داد، انتظار داشتند این شرکت کاهش ارزش سهامی را شاهد باشد زیرا با چنین رقم فروشی نمی‌توان کمپانی ال‌جی را در صنعت تلفن‌هوشمند ارزشمند دانست. Juno Cho مدیر پیشین بخش دستگاه‌های هوشمند ال‌جی اخیرا اعلام کرد که در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ ضرر شرکت ۲۳۳ میلیارد دلار بود که باید آن را ۱۱ سه ماهه پی در پی دانست که ضرری برای ال‌جی رقم می‌خورد.

نگرانی‌ها در بخش کسب و کار گوشی‌هوشمند ال جی موجب شده تا تغییراتی را باید سری G و V این کمپانی شاهد باشیم تا موفقیت ال‌جی را رقم زند. یک مقام رسمی ال‌جی الکتورنیکس بیان داشت که مدیرعامل شرکت به دنبال استراتژی جدید جهت بهبود وضعیت بوده و نمی‌خواهد این روند ادامه‌دار باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید