دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس 
دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس 
دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس 

دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد

مهرداد میرشاهی
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - 17:30
دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس 

تلگرام پشتیبانی از استریم را به اپلیکیشن اندروید خود افزود. در حال حاضر می‌توان ویدئوها را بدون دانلود کردن آن‌ها تماشا کرد. با کلیک بر روی هر ویدئو، استریم آن آغاز خواهد شد و می‌توانید فوراً آن را تماشا کنید.

به‌روزرسانی جدید پیام‌رسان تلگرام، پشتیبانی از حالت Night-Mode را هم برای کاربران مهیا می‌کند که این اپلیکیشن را قادر می‌سازد تا به صورت کاملاً خودکار، در شب و یا در محیط تاریک، پوسته تاریک آن فعال شود. این تغییرات در به‌روزرسانی شماره ۴٫۸ این برنامه کاربردی در دسترس قرار گرفته است.

دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس  دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس  دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس 

همچنین تلگرام از یک ابزارک ورود جدید به وب‌سایت‌ها هم رونمایی کرده است. وب‌سایت‌ها از هم‌اینک می‌توانند از ابزارک ورود تلگرام و تائید هویت کاربران مشابه برنامه‌ ورود فیسبوک، توییتر و گوگل استفاده کنند. پس از اینکه برای نخستین بار از ابزارک ورود تلگرام استفاده کنید، یک پیغام تائید بر روی اپلیکیشن تلگرام دریافت خواهید کرد تا مرورگرتان را تائید سازید. پس از وارد شدن به وب‌سایت مد نظر، تلگرام اطلاعاتی نظیر نام، نام کاربری شما در تلگرام و همچنین تصویر پروفایلتان را به اشتراک خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که جز این موارد اطلاعات دیگری با وب‌سایت مطلوب کاربر به اشتراک گذاشته نخواهد شد که از جمله این موارد می‌توان شماره تلفن را نام برد. اگر بخواهید، می‌توانید در هر زمان که تمایل داشتید، مجوز ورود به وب‌سایت با استفاده از اطلاعات حساب کاربری تلگرام خود را لغو کنید.

دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس  دو ویژگی استریم موسیقی و ویدئو و قابلیت Night-Mode به تلگرام افزوده شد - تکفارس 

به غیر از پشتیبانی از قابلیت ابزارک ورود، تلگرام کارآیی ربات‌ها را هم بهبود داده است و زین پس ربات‌ها می‌توانند به صورت کاملاً مستقیم با شما ارتباط برقرار کنند و دیگر نیازی نیست تا ابتدا شما پیامی برای آن‌ها ارسال کنید. در حال حاضر از این ربات‌ها می‌توان برای مواردی نظیر ارائه خدمات از جمله پشتیبانی از مشتری، ارسال اعلان‌های وضعیت نظیر وضعیت تحویل کالا، وضعیت پرواز، صورت‌ حساب‌ها و … استفاده کرد.

به‌روزرسانی شماره ۴٫۸ پیام‌رسان تلگرام هم‌اکنون برای کاربران اندروید در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید