تصویر جدید منتشر شده از Galaxy S9 نشان می‌دهد که به جک هدفون مجهز خواهد بود - تکفارس 
تصویر جدید منتشر شده از Galaxy S9 نشان می‌دهد که به جک هدفون مجهز خواهد بود - تکفارس 
تصویر جدید منتشر شده از Galaxy S9 نشان می‌دهد که به جک هدفون مجهز خواهد بود - تکفارس 

تصویر جدید منتشر شده از Galaxy S9 نشان می‌دهد که به جک هدفون مجهز خواهد بود

حمیدرضا مزدورانی
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - 01:56
تصویر جدید منتشر شده از Galaxy S9 نشان می‌دهد که به جک هدفون مجهز خواهد بود - تکفارس 

چند سالی هست که در این مواقع از سال تقریبا هر چند روز اطلاعاتی در مورد پرچمدار جدید سامسونگ منتشر می‌شود. امروز هم به رسم قدیمی، تصویر و اطلاعات جدیدی از Galaxy S9 منتشر شده است.
Galaxy S9 بعد از آیفونی که امسال عرضه خواهد شد، جذاب‌ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ بشمار می‌رود. امروز تصویر جدیدی از این گوشی در شبکه‌های خبری پخش شده است. با توجه به این تصویر می‌توانیم بفهمیم که این گوشی دارای محفظه جک استاندارد هدفون خواهد بود. سامسونگ، ال جی و چند شرکت دیگر همچون وان‌پلاس همچنان تصمیم بر این دارند، که از این جک در محصولاتشان استفاده کنند. اما تا به امروز نمی‌شد چنین چیزی را برای مدل جدید سری پرچمدار سامسونگ متصور شد. این گوشی است که با آیفون X و هواوی Mate 10 Pro و رقبای بیشتری همچون Google Pixel 2 به رقابت خواهد پرداخت. هیچکدام از این پرچمداران مجهز به جک هدفون نیستند. پس سامسونگ هم می‌توانست خروجی صدای آنالوگ را به کار نبرد. اما به نظر می‌رسد در برابر این رویه ایستادگی کرده و این جای تقدیر نیز دارد. هدفون‌های مبتنی بر USB-C هنوز هم بد یا گرانقیمت هستند و گوشی‌هایی که جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون را در خود جای داده باشند هنوز هم می‌توانند برای مصرف ‌کنندگانی که به استفاده از بلوتوث عادت ندارند، مفید واقع شوند.

تمامی اطلاعاتی که امروز بدست آمد بر روی DeX Pad جدید سامسونگ، تمرکز دارد. دستگاهی که مدل جدید‌تر DeX dock است که سال گذشته برای S8 طراحی شده بود و ۱۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود. کاربرد اصلی این دستگاه‌، اتصال دادن تلفن همراه گلکسی به نزدیک‌ترین مانیتور است. سپس محتویات صفحه‌نمایش گوشی در مانیتور نشان داده می‌شود و عملا گوشی هوشمند کاربری یک سیستم کامپیوتر را پیدا می‌کند. این دستگاه شامل پورت‌های اضافی USB و علاوه بر این یک درگاه HDMI کامل و یک پورت USB-C هم برای شارژ است. این محصول به عنوان بهترین وسیله جانبی در دنیا به چشم نمی‌آید اما کاربردهای مفیدی می‌تواند برای کاربران داشته باشد. طبق گزارشات این پد جدید این اجازه را به کاربر می‌دهد که گوشی همراه را به صورت مسطح قرار دهد و از آن به عنوان یک صفحه‌ی لمسی با کیبورد استفاده کند. پیشبینی شده است که این سازگاری برای Galaxy S8 هم رقم بخورد.

گذشته از مشخص شدن جک هدفون در تصویر، می‌توان دکمه‌ی Bixby را هم بر روی این دستگاه مشاهده کرد. این دکمه همانند مدل قبلی، در پایین دکمه تنظیم صدا، کنار گوشی قرار دارد. این دکمه و دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ هنوزبه طور کلی برای مدل جدید تایید نشده‌اند. اما سامسونگ قبلا تعهد خود را نسبت به بیکسبی، به عنوان یک محرک رشد در آخرین گزارش مالی ابراز داشته است. پس دلیلی وجود ندارد که به این زودی‌ها منتظر رها کردن این قابلیت توسط سامسونگ باشیم.
نظر شما در مورد پرچمدار جدید سامسونگ و وسیله‌ی جانبی جالب آن DeX Pad چیست؟. به نظر شما نوآوری‌هایی همچون دستیار صوتی و DeX Padهمواره می‌توانند سامسونگ را با وجود رقابت شدید در اوج نگه دارند؟. دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذراید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید