ایسوس از ذنفون مکس ام ۱ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد - تکفارس 
ایسوس از ذنفون مکس ام ۱ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد - تکفارس 
ایسوس از ذنفون مکس ام ۱ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد - تکفارس 

ایسوس از ذنفون مکس ام ۱ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری رونمایی کرد

پویان ایزدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 12:55
ذنفون مکس ام 1 (Zenfone max m1)

ایسوس سال ۲۰۱۷ ذنفون مکس پلاس را به نمایش گذاشت. امسال نیز در نمایشگاه MWC 2018 این شرکت گوشی جدید خود به نام ذن‌فون مکس ام ۱ را با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی کرد.

ذن‌فون مکس ام ۱ از صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و پنل IPS برخوردار است که با توجه به روشنایی ۴۰۰نیتی خود به احتمال ضعیف برای دیدن محتوا در نور روز با مشکل مواجه خواهید شد. همچنین نسبت صفحه به بدنه این گوشی به لطف حاشیه‌های کم و عالی آن ۸۳ درصد می‌باشد.

ذن‌فون مکس ام ۱ به اسنپدراگون ۴۲۵ یا ۴۳۰ مجهز می‌باشد که بستگی به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید دارد. همچنین ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای این ذن‌فون مکس ام ۱ در نظر گرفته شده است.

ذن‌فون مکس ام ۱ به یک دوربین دوگانه با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل مجهز است. این دوربین دریچه دیافراگم ۲٫۰ دارد. دوربین دیگر نیز کیفیت ۸ مگاپیکسلی دارد و لنز آن زاویه ۱۲۰ درجه‌ای دارد که به شما برای گرفتن عکس‌های عریض کمک می‌کند. همچنین به غیر از دوربین دوگانه، یک دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم ۲٫۲ نیز برای این گوشی قرار گرفته است.

ذنفون مکس ام 1 (zenfone max m1)

این گوشی با سه درگاه معرفی شده است. دو درگاه برای قرار گرفتن سیم کارت و یک درگاه برای قرار گرفتن کارت حافظه جانبی. با این کار دیگر نباید نگران این موضوع باشید که از یک سیم کارت در کنار حافظه جانبی یا از دو سیم کارت خود برای گوشی استفاده کنید.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ذن‌فون مکس ام ۱ تضمین عمر یک روز کامل را به شما می‌دهد. همچنین یکی از نقاط مثبت این گوشی حضور اندروید اوریو به صورت پیشفرض بر روی دستگاه خواهد بود.

ذن‌فون مکس ام ۱ (Zenfone Max M1) در سه رنگ مشکی، طلایی و Ruby Red در بازار موجود خواهد شد. همچنین برخلاف تصور کار کردن با این گوشی بسیار راحت است و حس استفاده از یک گوشی ۵ اینچی را به شما می‌دهد. همچنین وزن دستگاه ۱۵۰ گرم می‌باشد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید