Sprint اینترنت ۵G در ۶ شهر آمریکا ارائه خواهد کرد - تکفارس 
Sprint اینترنت ۵G در ۶ شهر آمریکا ارائه خواهد کرد - تکفارس 
Sprint اینترنت ۵G در ۶ شهر آمریکا ارائه خواهد کرد - تکفارس 

Sprint اینترنت ۵G در ۶ شهر آمریکا ارائه خواهد کرد

سید محمد معلمی
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - 18:09
Sprint اینترنت ۵G در ۶ شهر آمریکا ارائه خواهد کرد - تکفارس 

شرکت Sprint وعده داده که در نیمه اول سال ۲۰۱۹، اینترنت ۵G را آمریکا گسترش خواهد داد.

به مشترکان این شرکت در شیکاگو، دالاس و لس‌آنجلس وعده داده شده تا در آینده‌ای نزدیک زیرساخت‌های ۵G موجود خواهد بود و سپس این زیرساخت‌ها در آتلانتا، هوستون و واشینگتن نیز قرار خواهند گرفت. به علاوه، در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، این کمپانی تکنولوژی MIMO را برای افزایش ظرفیت آنتن‌دهی در سراسر آمریکا به کار خواهد گرفت.

برای افزایش پوشش شبکه خود، Sprint به مشترکان اعلام کرده است که به زودی خدمات وایرلس را گسترش می‌دهد.

این شرکت در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: این شاهکار تکنولوژی، روزنه جدیدی از پیشرفت را باز خواهد کرد و فناوری‌های مربوط به ربات‌ها، پزشکی، خودروها، هواپیماهای بدون سرنشین، VR و . . . را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

مدیر عامل Sprint، آقای مارسلو کلوره، می‌گوید: این کار Sprint می‌تواند آن را از دیگر رقبا در آمریکا جلو بیندازد. ضمن اینکه با تکنولوژی MIMO، کاربران خواهند توانست تا ۱۰ برابر سرعت LTE، از خدمات بهره‌مند شوند و بتوانند تصاویر ۶K و ۸K را به همراه تکنولوژی VR اچ‌دی در گوشی‌های خود دریافت نمایند.

مدیر بخش تکنولوژی Sprint، آقای دکتر جان ساو، توضیح داده است که ۵G حدود یک سال است که مورد آزمایش قرار گرفته و تمامی وسایل ۲٫۵ گیگاهرتزی این کمپانی از ظرفیت و سرعت آن استفاده خواهند کرد. به علاوه، باید اشاره کنیم که Sprint به همراه کووالکوم، به دنبال معرفی مودم ۵G ایکس ۵ هستند.

آنتن‌های MIMO که هم‌اکنون توسط Sprint، اریکسون، نوکیا و سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته‌اند، امکان اتصال ۴G LTE را به همراه ۵G فراهم می‌آورند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید