Mophie کیف شارژر بیسیم جدید برای آیفون ایکس عرضه خواهد کرد - تکفارس 
Mophie کیف شارژر بیسیم جدید برای آیفون ایکس عرضه خواهد کرد - تکفارس 
Mophie کیف شارژر بیسیم جدید برای آیفون ایکس عرضه خواهد کرد - تکفارس 

Mophie کیف شارژر بیسیم جدید برای آیفون ایکس عرضه خواهد کرد

پویان ایزدی
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 11:26
شارژر بی سیم اپل

بسیاری از موارد شارژر  جعبه‌ای برای آیفون X وجود دارند، اما Mophie Kleenex از موارد شارژ بیسیم استثنایی است، و تا الان چیزی جز پایگاه‌های شارژ بی‌سیم برای پرچم‌دار اپل نبوده است.

خوب، به نظر می‌رسد که تغییرات جدید در آن به وجود آمده. لیست محصول در کنسرسیوم بی‌سیم انرژی (همان‌طور که در Apple Insider دیده می‌شود) فقط برای یک مورد آیفون جدید از Mophie ظاهر شد. این بخشی از خط تولید پک Air است، و به نظر می‌رسد درست مثل شارژ بی‌سیم Mophie برای آیفون ۷ پلاس باشد.
فقط به خاطر وضوح مساله، این دستگاه به عنوان گیرنده، نه فرستنده طبقه بندی شده است – برخی دیگر از موارد شارژ موجود برای آیفون X، در واقع تلفن را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند، و به نظر می‌رسد به شدت ناکارآمد باشند.

این دستگاه دارای یک باتری ۱۷۲۰ میلی‌آمپری است که قرار است ۹ ساعت بیشتر از زمان مکالمه شارژ کند. این لیست همچنین می‌گوید تنها پشتیبانی از Qi نسخه ۱٫۱٫۲ و ۵ Watt Basic Power Profile را پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما قادر نخواهید بود از شارژ سریع با این مورد استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که دستگاه‌هایی که از طریق وای فای آیفون X را شارژ می‌کنند در حال حاضر موجود هستند. نسخه Mophie کمی دیر به این جریان اضافه شده و احتمالا بیشتر از انتخاب فعلی آمازون هزینه خواهد داشت: ۵۹٫۹۵  دلار در  Alpatronix که دارای نظرات متضاد است، اما باتری ۴۲۰۰mAh بسیار عالی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید