زمان معرفی گوشی میزو ای ۳ به تاریخ اول فروردین ۹۷ موکول شد - تکفارس 
زمان معرفی گوشی میزو ای ۳ به تاریخ اول فروردین ۹۷ موکول شد - تکفارس 
زمان معرفی گوشی میزو ای ۳ به تاریخ اول فروردین ۹۷ موکول شد - تکفارس 

زمان معرفی گوشی میزو ای ۳ به تاریخ اول فروردین ۹۷ موکول شد

پویان ایزدی
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - 09:28
میزو ای 3

Meizu اخیرا به طور عجیبی تبلیغات خود را در حد بسیار پایین نگه داشته است و M6s اولین بار بود که یک آن چنان در بوق و کرنا نشد. به نظر می‌رسد  که در آزمایشگاه‌های Meizu، گوشی‌های X15 و ای ۳ در حال ساخت و آماده سازی برای عرضه باشند.انتظار داشتیم که میزو ای ۳ امروز رونمایی شود.
متاسفانه، این اتفاق نیفتاده و رویداد امروز فقط شامل چند تیزر جدید برای فبلت آینده بود. در حالی که ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که چرا شرکت این کار را به تعویق انداخته است. از طرفی می‌توانیم با اطمینان بگوییم میزو ای ۳ در ۲۱ مارس معرفی خواهد شد. به لطف شایعات موجود و همچنین TENAA، ما با میزو ای ۳ بسیار آشنا هستیم چرا که اطلاعات زیادی از آن در رسانه‌ها فاش شده است.

میزو ای 3
این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۵٫۹۹ اینچ با نسبت صفحه نمایش ۱۸:۹ فول اچ دی پلاس است که در یک بدنه بسیار پیچیده کلاسیک قرار دارد و دارای تعداد قابل توجهی حاشیه از هر طرف بوده و اندازه آن ۱۵۶٫۸ × ۷۵ × ۷٫۶ میلی‌متر است و مقیاس‌ها را با ۱۶۳ گرم وزنی که دارد جابجا می‌کند. این محصول شامل یک باطری غیرقابل تعویض ۳۳۰۰ میلی‌آمپر است.

ما انتظار داریم یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسل با کمک یک واحد ۲۰MP ثانویه در پشت و یک فلاش LED در این گوشی موجود باشد. در جلو، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌آید.

میزو ای 3

رم گوشی ۴ یا ۶ گیگابایت است، در حالی که حافظه داخلی ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. در بالای آن، Meizu E3 دارای یک اسلات microSD برای ۱۲۸ گیگابایت اضافی خواهد بود. متاسفانه، TENAA در مورد چیپست توضیحات زیادی ارائه نکرده اما ما می‌دانیم که در فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز کار می‌کند، بنابراین احتمال دارد که هلیو پی ۶۰ و احتمالا نسل آینده مدیاتک، هلیو پی ۷۰ در آن قرار گرفته شود.
به نظر می‌رسد که Meizu E3 از اسکنر اثر انگشت جانبی جدید شرکت استفاده کند، همانطور که در M6s معرفی دیدیم. انتظار می رود که این گوشی در رنگ‌های شامپاین طلایی، Obsidian Black و Dark blue به عرضه برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید