با کمک فیسبوک شغل آینده خود را پیدا کنید - تکفارس 
با کمک فیسبوک شغل آینده خود را پیدا کنید - تکفارس 
با کمک فیسبوک شغل آینده خود را پیدا کنید - تکفارس 

با کمک فیسبوک شغل آینده خود را پیدا کنید

سید محمد معلمی
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - 17:00
با کمک فیسبوک شغل آینده خود را پیدا کنید - تکفارس 
خلاصه خبر
فیسبوک قابلیت جستجوی فرصت‌های شغلی خود را برای ۴۰ کشور دیگر نیز ارائه کرد تا به این ترتیب شبکه اجتماعی LinkedIn رقیب تازه‌ای پیدا کند.
شما استخدام شدید
فیسبوک قصد دارد تا به افرادی که دنبال شغل می‌گردند، خدماتی ارائه دهد و در جدیدترین اقدام خود نیز این قابلیت را برای مردم ۴۰ کشور دیگر ارائه کرده است.
این قابلیت از سال ۲۰۱۷ برای مردم آمریکا و کانادا در دسترس بوده و از حالا اهالی انگلستان، اسپانیا و برزیل نیز به این کشورها پیوسته‌اند.
با این ویژگی فیسبوک به شما این امکان را می‌دهد تا مصاحبه‌های شغلی خود را برنامه‌ریزی کرده و تبلیغات مربوط به شغلتان را بارگذاری نمایید. این ویژگی در حالی انجام شده است که پیش از این در گوشی‌های تلفن همراه همه امکانات آن در دسترس نبود. ضمن اینکه اگر به دنبال موقعیت شغلی خاصی هستید، می‌توانید از تنظیمات، هشدار خاصی را انتخاب کنید.
مارسلو بالوِی، نایب رئیس مؤسسه تحقیقاتی CB Insights می‌گوید: گسترش این قابلیت به فیسبوک کمک می‌کند تا به انحصار LinkedIn در این عرصه پایان دهد.
او ادامه می‌دهد: انجام چنین کاری توسط فیسبوک باعث به وجود آمدن تهدید برای LinkedIn می‌شود زیرا اگر نسل جدیدی از کارجویان از فیسبوک بهره ببرند، برای آگهی‌های آتی نیز به این شبکه اجتماعی مراجعه خواهند کرد.
تنظیمات حریم شخصی خود را بررسی کنید
افراد معمولاً برای گذراندن اوقات خود در شبکه‌های اجتماعی به فیسبوک و برای گسترش کسب و کار به LinkedIn مراجعه می‌کنند ولی تبدیل یک دفعه فیسبوک به آژانس کاریابی می‌تواند مرزهای زندگی شخصی و عمومی افراد را خدشه‌دار کند بنابراین کسانی که نمی‌توانند از گذاشتن پست‌های شخصی خودداری کنند، بهترین راه برای آنها بررسی و چک کردن تنظیمات مربوط به حریم شخصی است.
علاوه بر موارد بالا، این کار فیسبوک به کاهش کاربران LinkedIn نیز منجر خواهد شد زیرا مراجعه‌کنندگان به فیسبوک برای آگاهی از اطلاعات و فعالیت‌های آتی خود مطمئناً به این شبکه اجتماعی بازمی‌گردند.
به همین دلیل بسیاری از افراد هشدار دادند که مراجعه‌کنندگان به فیسبوک پس از انجام کار خود یا تصاویر شخصی را پاک کنند یا رد پاهای الکترونیکی و دیجیتالی خود را از بین ببرند تا در آینده در دسترس انسانهای سوءاستفاده‌گر نباشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید