آپدیت اندروید اوریو به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رسید - تکفارس 
آپدیت اندروید اوریو به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رسید - تکفارس 
آپدیت اندروید اوریو به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رسید - تکفارس 

آپدیت اندروید اوریو به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رسید

پویان ایزدی
۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - 13:06
گلکسی اس 8

ابتدا ال جی وی ۳۰ و حال گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس اندروید اوریو دریافت کرده‌اند، همچنین سامسونگ اکسپرینس ۹ که رابط کاربری سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس است نیز آپدیت شده، از این رو شرکت ورایزون در آمریکا می‌خواهد اولین شرکتی باشد که به صورت گسترده این به روز رسانی را برای گوشی‌های سامسونگ و ال جی در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد کرد.

شماره ساخت این به روز رسانی برای گلکسی اس ۸ G955USQU2CRB9 است و گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ به زودی در سراسر جهان نیز به روز رسانی اندروید اوریو ۸ را دریافت خواهند کرد.

پیش از این اعلام شده بود به‌روزرسانی اندروید ۸٫۰ اوریو حتی برای کاربران اپراتور ورایزون که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در اختیار دارند عرضه شده و حالا کاربران در کشور فرانسه از دریافت به‌روزرسانی اندروید ۸٫۰ اوریو برای گلکسی نوت ۸ خبر داده‌اند.

با وجود این، هنوز جزئیاتی از اینکه به‌روزرسانی یادشده چه زمانی برای کاربران کشورهای دیگر عرضه خواهد شد منتشر نشده است. البته تجربه نشان داده عرضه جهانی آپدیت اندروید ۸٫۰ اوریو با گذشت حداکثر ۲ تا ۳ هفته برای کاربران کشورهای دیگر هم عرضه می‌شود.

البته در حال حاضر رابط کاربری سامسونگ مجموعه متنوعی از قابلیت‌ها را پیش روی کاربران قرار داده و از همین رو انتظار نمی‌رود گزینه‌های چندان متنوع و زیادی حداقل در این بخش، پیش روی کاربران قرار گیرد. در میان جدیدترین قابلیت‌ها می‌توان به امکان نمایش تصویر در تصویر محتویات نشان داد. به این ترتیب، به عنوان مثال کاربران می‌توانند پیمایش در گوگل مپس را در پنجره‌ای کوچک و همواره فعال در بالای صفحه‌نمایش در دستور کار قرار داده و همزمان از برنامه‌های دیگر استفاده کنند.

این در حالی است که قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش در گلکسی نوت ۸ هم همچنان پیش روی مشتاقان خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید