قابلیت حذف پیام به فیسبوک اضافه می‌شود - تکفارس 
قابلیت حذف پیام به فیسبوک اضافه می‌شود - تکفارس 
قابلیت حذف پیام به فیسبوک اضافه می‌شود - تکفارس 

قابلیت حذف پیام به فیسبوک اضافه می‌شود

علیرضا داداش زاده
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - 11:24
قابلیت حذف پیام به فیسبوک اضافه می‌شود - تکفارس 

چند روز پیش بود که فیسبوک پیام‌های “مارک زاکربرگ” را از صندوق دریافتی بعضی از کاربران حذف کرد. اکنون، فیسبوک تایید کرده است که قابلیت “حذف پیام” را به صفحه‌ی چت با دیگران اضافه خواهد کرد.

در حال حاضر فیسبوک قابلیت گفت و گوی محرمانه را به کاربران ارائه می‌دهد بطوریکه در صفحه‌ی این گفت و گو می‌توانید تایمر حذف خودکار را فعال کنید که در این صورت پیام‌های ارسال شده توسط شما در زمانی تعیین شده حذف می‌شود. همچنین تمامی دریافت کنندگان از زمان حذف پیام‌ها با خبر می‌شوند.

اما قابلیت “حذف پیام” به کاربر این امکان را می‌دهد که تعداد مشخصی از پیام‌ها را از صندوق دریافتی کاربر حذف کند. بیانیه‌ی فیسبوک مربوط به این قابلیت اینگونه است:

ما درمورد این قابلیت چندین بار صحبت کرده‌ایم. کاربران ما در صفحه گفت و گوی محرمانه قادر خواهند بود تایمری را برای حذف پیام‌هایشان تنظیم کنند که در این صورت تمامی پیام‌ها در زمان تعیین شده حذف می‌شوند. اکنون ما می‌خواهیم فرآیند حذف پیام را توسعه دهیم. این روند کمی وقت‌گیر است و تا زمانی که توسعه این قابلیت به اتمام نرسیده، پیام‌های هیچ یک از مدیران را حذف نمی‌کنیم. ما باید این قابلیت را زودتر عرضه می‌‌کردیم و بابت این تاخیر متاسفیم.

فعلا تاریخ مشخصی مبنی بر انتشار این قابلیت وجود ندارد و فعلا باید برای آن صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید