آمازون سرویس “تحویل درون خودرو “را برای اعضای Prime خود ارائه می‎کند - تکفارس 
آمازون سرویس “تحویل درون خودرو “را برای اعضای Prime خود ارائه می‎کند - تکفارس 
آمازون سرویس “تحویل درون خودرو “را برای اعضای Prime خود ارائه می‎کند - تکفارس 

آمازون سرویس “تحویل درون خودرو “را برای اعضای Prime خود ارائه می‎کند

پوریا اسدی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 11:00
آمازون سرویس “تحویل درون خودرو “را برای اعضای Prime خود ارائه می‎کند - تکفارس 

امروز آمازون اعلام نمود که راحتی را در یک سطح کاملا جدید تعریف نموده است. این غول خرید اعلام کرده که سرویس Amazon Key اکنون به شما این اجازه را می‌دهد تا اتومبیل های سازگار را به این سرویس وصل کنید تا خرید‌های شما به وسیله نقلیه‌یتان تحویل داده شود آن هم در هر جا که باشد، البته تا زمانی که به صورت عمومی قابل  دسترسی باشد.

پیتر لارسن، معاون بخش فناوری تحویل آمازون در مورد این سرویس گفت:

از زمان اجرا شدن سرویس Amazon Key در نوامبر گذشته ، ما همه چیز را از دوربین گرفته تا سکه‌های کلکسیونی  را در خانه‌ها تحویل داده‌ایم. مشتریان نیز به ما گفته اند که آنها ویژگی های مانند دسترسی بی کلید مهمان و نظارت بر درب ورودی خود از هر نقطه با برنامه Amazon Key را دوست دارند. “تحویل در خودرو” همان آرامش ذهنی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا همراه با آنها این حس را تجربه کنند و بدون نیاز به سخت افزار یا دستگاه اضافی، مشتریان می توانند امروز سفارش خود را در وسیله‌ی نقلیه‌یشان انجام دهند.

این سرویس جدید برای همه اعضای Prime در ۳۷ شهر و مناطق اطراف آن در سراسر ایالات متحده در دسترس است و برای میلیون‌ها کالای موجود در آمازون قابل اجراست. مهم نیست که آیا شما گزینه های تحویل همان روز، دو روز یا استاندارد را انتخاب می کنید، تمامی اقلام به وسیله‌ینقلیه‌یتان تحویل داده خواهد شد. وسایل نقلیه‌ای که سازگارند عبارتنداز مدل‌های ۲۰۱۵ یا جدیدتر  شورلت، بویک، GMC یا کادیلاک  که باید یک حساب فعال OnStar هم داشته باشید. وسایل نقلیه ولوو از سال ۲۰۱۵ نیز که یک حساب کاربری Volvo On Call دارند، نیز سازگارند.

آمازون سطوح مختلفی از تأیید را برای اطمینان از امنیت “تحویل در خودرو” در نظر گرفته است. این شرکت می گوید که راننده تحویل را در مکان صحیح با بسته بندی درست قبل از باز شدن قفل وسیله نقلیه تضمین می کند. در این مرحله، مشتریان در مورد تحویل داده شدن  سفارش مطلع می‌شوند و سپس وسیله نقلیه دوباره قفل می شود. رانندگان آمازون برای دریافت دسترسی بیشتر به وسایل نقلیه، کدهای ویژه یا کلیدهای خاصی را دریافت نمی کنند. علاوه بر این، سرویس تحویل خودروی آمازون از گارانتی Amazon’s Happiness Guarantee برای تأمین آرامش ذهنی بیشتر استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید