قیمت خودرو مجلل ولوو مشخص شد - تکفارس 
قیمت خودرو مجلل ولوو مشخص شد - تکفارس 
قیمت خودرو مجلل ولوو مشخص شد - تکفارس 

قیمت خودرو مجلل ولوو مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 10:38
قیمت خودرو مجلل ولوو مشخص شد - تکفارس 

پس از معرفی در اکتبر سال گذشته و مشخص شدن اطلاعات در مورد محصول جدید ولوو در نمایشگاه Geneva Motor Show امسال، بالأخره قیمت خودرو Polestar 1 توسط این کمپانی اعلام شد.

خودرو Polestar 1 اولین مدل از سری Polestar است که شباهت زیادی به مدلهای Volvo XC90 و XC90 از نظر شتاب دارد.

این خودرو که دارای موتور با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۳۸ ۱b-ft است، می‌تواند در حالت برقی، تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت مسیر را طی نماید. همین قابلیت باعث شده تا ولوو این خودرو را سریع‌ترین ماشین هیبریدی دنیا بداند.

پیش‌سفارش‌ها برای خرید این خودرو از ماه قبل آغاز شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده از ولوو، تا کنون ۷۰۰۰ نفر برای تصاحب این وسیله نقلیه هیبریدی داوطلب شده‌اند.

قیمت Polestar 1 حدود ۱۵۵ هزار دلار در آمریکا و ۱۵۵ هزار یورو در اروپا خواهد بود. به علاوه، ولوو اعلام کرده که اشتراک برای تمامی خودروهای Polestar آغاز شده و هزینه‌های آن نیز به صورت ماهانه دریافت می‌شود.

توماس اینجنلاث، مدیرعامل Polestar می‌گوید: در اولین فاز فروش مدل Polestar 1، مشتریان استقبال خوبی به عمل آورده‌اند. این باعث شده تا ما به داشتن آینده‌ای روشن برای برند خود، امیدوار شویم. در سال ۲۰۱۹ از خودرو Polestar 2 رونمایی خواهیم کرد که خودرویی با اندازه‌های متعارف و کاملاً برقی است. Polestar 2 فعلاً در بخش مهندسی در حال تولید و تکمیل است. برنامه داریم تا پس از Polestar 2، خودرو Polestar 3 را نیز به مشتریان معرفی نماییم که خودرو شاسی بلند و برقی است که دارای ظاهری ایرودینامیک است. این را هم اضافه کنم که Polestar 3 هم‌اکنون در بخش طراحی به سر می‌برد.

لازم به ذکر است که خودرو Polestar 1 از سال ۲۰۱۹ وارد چرخه حمل‌ونقل خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید