آیا گوگل به دنبال جایگزینی سیستم عامل اندروید با فیوشا است؟ - تکفارس 
آیا گوگل به دنبال جایگزینی سیستم عامل اندروید با فیوشا است؟ - تکفارس 
آیا گوگل به دنبال جایگزینی سیستم عامل اندروید با فیوشا است؟ - تکفارس 

آیا گوگل به دنبال جایگزینی سیستم عامل اندروید با فیوشا است؟

پوریا اسدی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 13:30
آیا گوگل به دنبال جایگزینی سیستم عامل اندروید با فیوشا است؟ - تکفارس 

از زمانی که گوگل  روی  سیستم عامل مرموز خود یعنی فیوشا ، در سال ۲۰۱۶ شروع به  کار کرده ، گهگاه به سرخط خبرها تبدیل شده است. شایع شده که گوگل درصدد استفاده از فیوشا به جای عوض سیستم عامل اندروید و سیستم عامل کروم است.

در توسعه اخیر این سیستم عامل، میشال رحمان، توسعه دهندگان XDA، فیوشا را در بخش پروژه‌های منبع باز اندروید دیده است. این یافته برای آینده گوشی‌های هوشمند گوگل بسیار مهم است. این ویژگی، به لحاظ نظری، به این معنی است که برنامه‌های اندروید قادر به اجرای سیستم عامل فیوشا هستند.

اگر گوگل قصد دارد سیستم عامل اندروید  را با فیوشا جایگزین کند، این قابلیت مهمترین ویژگی آن خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد از همان برنامه‌های آندروید در دستگاه های فیوشا استفاده کنند.علاوه بر این، حتی اگر گوگل به سادگی فیوشا را به عنوان یک جایگزین برای آندروید ارائه دهد، منطقی است که برنامه‌های اندروید با آن سازگار باشد. بوجود آوردن یک گروه کامل توسعه دهنده و جذب آن‌ها برای توسعه برنامه های فیوشا آسان نیست. در گذشته، مایکروسافت در تلاش‌هایی مانند این در ویندوز موبایل خود با توجه به عدم علاقه از طرف توسعه دهندگان شکست خورده است.

بر طبق گزارش ها ، فیوشا می تواند یک سیستم عامل تمام عیار باشد که بر روی گوشی های هوشمند، تبلت و رایانه اجرا شود. این  یکی دیگر از دلایلی است که گوگل ممکن است آن را به عنوان سیستم عامل بزرگ بعدی ارائه کند. گوگل همچنین دارای مجموعه ای از دستگاه های هوشمند است که فیوشا می تواند به عنوان یک بستر از آن استفاده نماید.

اگر در این فکر هستید که فیوشا چه موقع  فاز آزمایشی خود را طی خواهد کرد و به عنوان یک سیستم عامل قابل استفاده می‌شود ، متاسفانه باید گفت که جزئیات زیادی در حال حاضر موجود است. ما فقط باید منتظر گزارشات توسعه‌ی پیوسته‌ی آن روی گیت هاب باشیم.

شما چه فکر می‌کنید آیا گوگل موفق به جایگزین اندروید و سیستم عامل کروم با فیوشا خواهد شد؟ دیدگاههای خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید