شیائومی به‌طور رسمی به انگلستان و اروپا می‌آید - تکفارس 
شیائومی به‌طور رسمی به انگلستان و اروپا می‌آید - تکفارس 
شیائومی به‌طور رسمی به انگلستان و اروپا می‌آید - تکفارس 

شیائومی به‌طور رسمی به انگلستان و اروپا می‌آید

میر مهدی حامی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:26
شیائومی به‌طور رسمی به انگلستان و اروپا می‌آید - تکفارس 

برای بدست آوردن مقام بزرگترین شرکت با سهام عمومی جهان از زمان Alibaba، شیائومی نیز در حال گسترش شرکت خود در انگلستان و دیگر بازارهای اروپایی است. به لطف مشارکت با CK Hutchison، گوشی‌های هوشمند این غول الکترونیک چینی به‌زودی از طریق شرکت تابع مخابرات هنگ‌کنگ یعنی شرکت Three در انگلستان در دسترس خواهد بود. شما همچنین قادر خواهید بود تا دیگر محصولات شیائومی را در خرده فروشی‌های A.S.Watson در نقاط مختلف اروپا پیدا کنید. این شرکت مجموعه‌ای کامل از دستگاه‌هایی غیر از گوشی‌های هوشمند و لپتاپ‌ها را شامل می‌شود، از جمله جاروبرقی‌های روباتیک، دوچرخه‌های هوشمند، پلوپز، تصفیه کننده هوا و غیره. مشخص نیست که کدامیک از این محصولات در اروپا عرضه خواهند شد، اما این مشارکت علاوه بر گوشی‌های هوشمند شامل محصولات Xiaomi Mi Ecosystem IoT و محصولات مختص به سبک زندگی برای بعضی از بازارهای اروپا می‌شود.

شیائومی برای سالها متمرکز بر آسیا بوده و قطعا مزد زحماتش را گرفته است: آن‌ها همواره یکی از بزرگترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان بوده‌اند. با این حال این شرکت پس از راه اندازی فروشگاه Mi در بارسلونا در سال ۲۰۱۷، اعلام کرده بود که قصد دارد وارد بازارهای اروپایی شود. محصولات این غول تکنولوژی در ابتدا توسط فروشگاه‌های ۳Groups (شرکت مادر Three در انگلستان) در کشورهای اتریش، دانمارک، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، سوئد و انگلستان و همچنین در فروشگاه‌های A.S. Watson’s ،Fortress ،Superdrug و Kruidvat در هنگ کنگ، ایرلند، بریتانیا و هلند عرضه خواهند شد.

تام مالسچیتز، مدیر ارشد شرکت Three در انگلستان، در بیانیه‌ای اظهار داشت:

“ما نظاره‌گر موفقیت‌های شیائومی بوده‌ایم و تحت تاثیر طیف وسیعی از دستگاه‌هایی که ارائه می‌دهند قرار گرفته‌ایم. این مشارکت ما را با یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه گوشی‌های هوشمند همگام می‌کند و همچنین درب‌هایی را برای ارائه محصولات نوآورانه جدید برای مشتریان Three در آینده، باز خواهد کرد. بنابراین بنشینید و تماشا کنید! “

انتظار می‌رود که شیائومی محصولات خود را پس از عرضه اولیه، در فروشگاه‌های بیشتری در دسترس قرار دهد، اینکه این اتفاق قبل یا بعد از رسیدن محصولات این شرکت به بازارهای آمریکا اتفاق خواهد افتاد، چیزی است که باید منتظر ماند و دید. لوی جون، رئیس شرکت در ماه گذشته گفت که شیائومی در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ گوشی‌های خود را در ایالات متحده به فروش برساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید