مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس 
مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس 
مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس 

مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد

امین حسین پور
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:18
مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس 

پنج ماه بعد از اولین نمایش Vivo Y75 در ماه دسامبر گذشته، حالا طبق اعلام وب سایت رسمی Vivo این شرکت آماده است تا مدل تجدید شده آن را با نام Vivo Y75s روانه بازار کند. البته، این همراه با این مشخصات Y83 نیز به بیرون درز کرده است.

Y75s طراحی و مشخصاتی شبیه به +V7 دارد، اما در بخش دوربین متفاوت است. Y75s با نمایشگر ۵٫۹۹ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسل و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به بازار می‌آید. Y75s از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

Y75s دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش LED و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل مجدد به همراه فلش LED است. انرژی مورد نیاز Y75s از یک باتری ۳،۲۲۵ میلی‌آمپری تأمین می‌شود و از اندروید ۷٫۱٫۲ با رابط کاربری سفارشی Funtouch 3.2 شرکت Vivo استفاده شده است.

مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس مشخصات Vivo Y75s و Y83 اعلام شد - تکفارس 

Y83 دارای صفحه نمایش ۶٫۲۲ اینچی با وضوح ۷۲۰ × ۱۵۲۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹:۹ است. قلب تپنده Y83 پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایات حافظه داخلی است و درگاه مخصوص کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. نوع تراشه به کار رفته در Y83 مشخص نشده است.

در قسمت پشتی یک حسگر ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش LED و در قسمت جلویی یک حسگر ۸ مگاپیکسل مجموعه دوربین Y83 را تشکیل می‌دهند. Y83 از سیستم عامل به روزتر اندروید ۸٫۱ و نسخه بالاتر رابط کاربری Funtouch 4 استفاده می‌کند و دارای باتری ۳،۱۸۰ میلی‌آمپری است.

Y75s در چهار رنگ آبی تیره، سیاه مات، قرمز و طلایی و Y83 در دو رنگ سیاه و طلایی عرضه خواهند شد. قیمت و زمان عرضه این دو هوشمند چینی هنوز اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید