GoPro، استوری های حرفه‌ای‌تر و راحت‌تری را به شما ارائه می‌دهد - تکفارس 
GoPro، استوری های حرفه‌ای‌تر و راحت‌تری را به شما ارائه می‌دهد - تکفارس 
GoPro، استوری های حرفه‌ای‌تر و راحت‌تری را به شما ارائه می‌دهد - تکفارس 

GoPro، استوری های حرفه‌ای‌تر و راحت‌تری را به شما ارائه می‌دهد

امیر مریخ
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:09
GoPro، استوری های حرفه‌ای‌تر و راحت‌تری را به شما ارائه می‌دهد - تکفارس 

شما به وسیله‌ی اپ  GoPro توانایی قرار دادن عکس‌ها و ویدئو‌های خود را به عنوان استوری در اینستاگرام دارید، اما این فرآیند به جهت تکمیل شدن ممکن است کمی گیج کننده بوده و برای انجام درست آن، نیاز به استفاده از اپ‌های سرد پارتی باشد.

در پی تلاش‌های موفقیت آمیز و مذاکرات شرکت کم-میکر (cam-maker) با مدیران ایسنتاگرام، آنها در جهت به وجود آوردن یک راه مستقیم برای انتشار ماجراجویی‌های شما، در حال برنامه‌ریزی می‌باشند. ماجراجویی‌هایی که از کار‌های معمول روزانه‌تان شروع شده و تا بالا رفتن از کوه‌های سرکش و یا لذت شیرجه زدن در یک آبشار میق ادامه می‌یابد. از طریق راه‌های نوین و قابل دسترسی که شبکه‌های اجتماعی امروزی در اختیار ما گذاشته‌اند، از امروز شاهد این ماجراجویی خواهید بود، شما به زودی شاهد این قابلیت جدید افزوده شده در اپلیکیشن GoPro می‌باشید. قابلیتی که به شما علاوه بر گرفتن عکس و یا ضبط ویدئو‌های دلخواهتان، این اجازه را نیز خواهد داد تا از این عکس‌ها و ویدئو‌ها به طور مستقیم (و از درون خود اپ) در استوری‌های اینستاگرامی خود استفاده کنید.

اگر شما مشترک استفاده کننده از سیستم عامل‌های اپل ،یعنی ios، باشید که در اینصورت فرآیند این کار حتی آسان‌تر از قبل نیز خواهد شد، شما در ios حتی نیاز به  اپ‌های سرد پارتی هم نخواهید داشت چون‌که شما قابلیت درگ کردن تصویر یا ویدئو‌ی خود به سمت راست یا چپ و سپس قاب بندی کردن مناسب آن برای نشان دادن در استوری‌ها و پست‌های خود را دارید، همان‌طور که می‌دانید استوری‌های اینستاگرامی محدودیت زمانی دارند و شاید گاهی اوقات نتوان یک ویدئو‌ی کامل را در آن گنجاند، به همین منظور این توانایی در این اپ به شما ارائه شده است تا تنها برای نشان دادن آن بخش‌هایی که مایل به نشان دادن آن در استوری هستید، ویدئوی خود را کوتاه تر کرده و سپس آن را در در حساب اینستاگرام خود قرار دهید. در نهایت محصول نهایی تهیه شده توسط این اپ را می‌توانید به عنوان یک پست جداگانه یا یک استوری در اینستاگرام قرار داده و یا به صورت جداگانه و خصوصی برای دوستان خود بفرستید.

مدیر سازنده‌ی اپ GoPro، نیک وودمن (Nick Woodman) در بیانیه‌ای اظهار می‌کند:

بعضی از بهترین اتفاقات زندگیمان در اوقات و موقعیت‌هایی اتفاق می‌افتند که ما در واقع قابلیت و فرصت استفاده از گوشی‌های هوشمند خود را نداریم و نمی‌توانیم این اتفاقات را به طور ناگهانی شکار کنیم. اما هم اکنون با استفاده از اپ GoPro، این کار بسیار اسان‌تر  از قبل شده است تا اتفاقات زندگیمان را مستقیما به استوری‌های اینستاگرامی تبدیل کنیم، ما مشتاق هستیم تا شاهد بازخورد‌های این اپ را در جامعه مصرف کننده‌ی آن باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید