دریافت مدرک FCC توسط گوشی ال‌جی V35 ThinQ - تکفارس 
دریافت مدرک FCC توسط گوشی ال‌جی V35 ThinQ - تکفارس 
دریافت مدرک FCC توسط گوشی ال‌جی V35 ThinQ - تکفارس 

دریافت مدرک FCC توسط گوشی ال‌جی V35 ThinQ

سید محمد معلمی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 10:38
دریافت مدرک FCC توسط گوشی ال‌جی V35 ThinQ - تکفارس 

بیش از ۱ ماه است که همه منتظر معرفی گوشی ال‌جی V35 ThinQ هستند ولی در هفته پیش گزارشی منتشر شد که در آن مشخص گردید که این گوشی تنها توسط اپراتور AT&T عرضه می‌شود و سخت‌افزار آن از ال‌جی V30S ThinQ بهتر خواهد بود. دلیل این اتفاق این است که AT&T پرچمدار فعلی ال‌جی یعنی G7 ThinQ را در اختیار ندارد و به همین دلیل می‌خواهد به جای آن، گوشی V35 ThinQ را به فروش برساند.

به هر حال، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در لیست تازه منتشر شده خود، گوشی با شماره مدل LM-V350EM گنجانده است که به نظر می‌رسد همان ال‌جی V35 ThinQ باشد.

در این لیست مشخص شده که گوشی مذکور، دارای قابلیت‌هایی از جمله GSM 850، EDGE 1900، LTE چند بانده، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac، بلوتوث، NFC و WPC می‌باشد.

متأسفانه در این لیست، صحبتی از مشخصات فنی و سخت‌افزار ال‌جی V35 ThinQ به میان نیامده است.

هنوز گزارش‌هایی که چند ماه پیش معرفی شده‌اند، اطلاعات دقیقی ارائه می‌کنند بنابراین ما انتظار داریم تا حداقل مشخصات فنی ال‌جی V35 ThinQ به همان مقدار اعلام شده باشند ولی این احتمال نیز وجود دارد که کیفیت دوربین جلو و دوربین عقب آن متفاوت‌تر از مشخصات اشاره شده باشد.

گفته می‌شود که در ال‌جی V35 ThinQ، دوربین اصلی دوگانه خواهد بود و دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی دارد. به علاوه، ممکن است تنظیمات پیشرفته هوش مصنوعی نیز در این گوشی وجود داشته باشد.

در هر صورت، بر اساس شایعات، نظرات کارشناسان و مدارک کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، این گوشی باید به زودی معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید