معرفی Moto G6 Play - تکفارس 
معرفی Moto G6 Play - تکفارس 
معرفی Moto G6 Play - تکفارس 

معرفی Moto G6 Play

محراب کرامتی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 19:05
معرفی Moto G6 Play - تکفارس 

Moto G6 Play سومین گوشی از سری Moto G6 است که پس از گوشی های G6 و G6 Plus معرفی شد. این گوشی با قیمت ۲۰۰ یورو نسبت به مشخصاتش به صرفه است. حس و حال این گوشی نسبت به دو گوشی یاد شده تفاوت چندانی ندارد و می‌توانید با قیمتی کمتر همچنان گوشی مناسبی را در دست خود داشته باشید.

با اینکه G6 و G6 Plus در پشت خود Gorilla Glass 3 دارند G6 Play در پشت خود تمام پلاستیک است. این گوشی در پشت خود پنلی خمیده دارد و به لطف آن گوشی به خوبی در دست جای می‌گیرد. کلید پاور اندگی برآمده تر از جداره گوشی است و آن را به راحتی حس خواهید کرد. حلقه دور حسگر اثرانگشت نیز به همین شکل برجسته شده تا مکان آن را به راحتی در زیر دوربین پشتی به راحتی پیدا کنید.

معرفی Moto G6 Play - تکفارس 

مشخصات سخت افزاری گوشی چندان حیرت برانگیز و جذاب نیست. پردازنده آن Snapdragon 430 است که هشت هسته Cortex-A53 1.4GHz دارد. پردازنده گرافیکی Adreno 505 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش آن ۵٫۷ اینچی با پنل IPS همانند G6 است اما با این تفاوت که رزولوشن تصویر خروجی به ۷۲۰x1440 پیکسل کاهش پیدا کرده است. حافظه داخلی گوشی در دو مدل ۳۲GB همراه با ۳GB رم و یا ۱۶GB همراه با ۲GB رم قابل انتخاب است. این گوشی درگاه microSD دارد و برای افزودن حافظه گوشی دست کاربران باز است.

معرفی Moto G6 Play - تکفارس 

مشکل بزرگی که از ساخت گوشی مشاهده شد ترکیب هسته های ۲۸ نانومتری پردازنده با باتری قدرتمند ۴۰۰۰mAh بود که عمر باتری را تا مقدار قابل توجهی پایین آورده است. اما به لطف ظرفیت بالای باتری همچنان دوام خوبی از باتری مشاهده شد. سیستم عامل این گوشی Stock Andriod 8.0 است که نسبت به بسیاری از لانچر ها سبک تر است.

معرفی Moto G6 Play - تکفارس 

دوربین پشت گوشی لنز ۱۳MP با دیافراگم f/2.0 و PDAF است. دوربین سلفی آن نیز ۸MP است. نقد و بررسی این گوشی به زودی انجام می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید