بیکسبی هوشمندتر در گلکسی نوت ۹ - تکفارس 
بیکسبی هوشمندتر در گلکسی نوت ۹ - تکفارس 
بیکسبی هوشمندتر در گلکسی نوت ۹ - تکفارس 

بیکسبی هوشمندتر در گلکسی نوت ۹

سید محمد معلمی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:00
بیکسبی هوشمندتر در گلکسی نوت ۹ - تکفارس 

سامسونگ اعلام کرده که گلکسی نوت ۹ دارای نسخه ۲٫۰ بیکسبی خواهد بود که باعث می‌شود این دستیار هوشمند توانایی‌های زبانی طبیعی داشته باشد.

منظور از توانایی‌های زبانی طبیعی این است که بیکسبی ۲٫۰، به سؤالات سریعتر پاسخ داده و حتی در مکان‌های پر سروصدا، صدای شما را می‌شنود. ضمن اینکه نسبت به نسخه ۱٫۰، قابلیت‌های بیشتری نیز خواهد داشت.

البته این کار سامسونگ اصلاً آسان نیست و این کمپانی برای اینکه تکنولوژی هوش مصنوعی خود را ارتقا دهد و بهبود بخشد، می‌خواهد ۱۰۰۰ کارمند را نیز استخدام کرده و مراکز هوش مصنوعی بیشتری را در دنیا افتتاح کند.

سامسونگ حتی اعلام کرده که ممکن است برای بهبود این فناوری (هوش مصنوعی)، برخی شرکت‌های زیرمجموعه خود را ادغام نماید.

در مورد بیکسبی، هر روز اخبار جدیدتری به گوش می‌رسد. برای مثال گفته می‌شود که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این دستیار هوشمند امسال روی ۱۴ میلیون دستگاه سامسونگ حضور خواهد داشت و تا سال ۲۰۲۰، تمام دستگاه‌های سامسونگ از این دستیار برای تکنولوژی اسمارت هوم (خانه هوشمند) بهره خواهند برد.

اگر بخواهیم در مورد گلکسی نوت ۹ صحبت خود را ادامه دهیم، باید بگوییم که این دستگاه که به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال شناخته می‌شود، احتمالاً در ماه آگوست معرفی گردد زیرا سامسونگ برنامه خود را اینگونه تنظیم کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید