اوپو فایند ایکس رسماً معرفی شد - تکفارس 
اوپو فایند ایکس رسماً معرفی شد - تکفارس 
اوپو فایند ایکس رسماً معرفی شد - تکفارس 

اوپو فایند ایکس رسماً معرفی شد

سید محمد معلمی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 18:00
اوپو فایند ایکس رسماً معرفی شد - تکفارس 

در گوشی تازه معرفی شده شرکت اوپو، سه دوربین وجود دارد که دو لنز آن در پشت و لنز دیگر در جلو قرار دارد. به علاوه، یک سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی نیز در آن دیده می‌شود.

ویژگی خاص این گوشی این است که می‌توان دوربین آن از قسمت جلو، به عقب آورد بنابراین بخش جلویی گوشی فایند ایکس به طور کلی دارای صفحه نمایش اولد ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p+ خواهد بود.

نسبت تصویر این گوشی ۹۲٫۵۵ درصد است و این یعنی بخش اعظمی از گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است. ضمن اینکه وقتی دوربین به جای خود بازمی‌گردد، صفحه‌ای کاملاً صاف دیده می‌شود.

از نکات منفی در مورد این گوشی، نبود اسکنر اثر انگشت است بنابراین اوپو فایند ایکس از تکنولوژی تشخیص چهره سه‌بعدی برای بازگشایی قفل صفحه نمایش استفاده می‌کند.

دیگر مشخصات فنی این گوشی آنقدر سطح بالا نیست ولی در نوع خود که آن را یک پرچمدار می‌دانند، قدرتمند است. بر این اساس، دوربین عقب آن دو لنز ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن یک لنز ۲۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

در اوپو فایند ایکس، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپری مجهز به سیستم شارژ سریع، سیستم عامل اندروید ۸٫۱ و رابط کاربری Color دیده خواهد شد.

امکان نصب دو سیمکارت در اوپو فایند ایکس وجود دارد و این گوشی از اینترنت LTE پشتیبانی می‌کند.

قیمت این پرچمدار هنوز مشخص نشده است و پیش سفارشات از انتهای امروز آغاز خواهند شد.

در مورد موجودیت این گوشی در غرب نیز باید بگوییم که اوپو در حال مذاکره با اپراتورها است بنابراین افراد ساکن در این مناطق راحت‌تر می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید