مشاهده شیائومی می مکس ۳ در TENAA - تکفارس 
مشاهده شیائومی می مکس ۳ در TENAA - تکفارس 
مشاهده شیائومی می مکس ۳ در TENAA - تکفارس 

مشاهده شیائومی می مکس ۳ در TENAA

سید محمد معلمی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 17:30
مشاهده شیائومی می مکس ۳ در TENAA - تکفارس 

مدیرعامل شیائومی به تازگی اعلام کرده که این کمپانی به دنبال تولید نمونه دیگری از خانواده می مکس است که به نظر می‌رسد پس از مدل می مکس ۲، گوشی جدید را می مکس ۳ بنامد.

شیائومی می مکس ۳ که احتمالاً ماه آینده معرفی شود، اخیراً با تمام جزئیات در TENAA مشاهده شده است.

انتظار می‌رود گوشی شیائومی می مکس ۳ صفحه نمایشی بزرگ به اندازه ۶٫۹ اینچ داشته باشد که نسبت به صفحه نمایش می مکس ۲ (۶٫۴۴ اینچ) بزرگتر است.

اگرچه سایز صفحه نمایش در این گوشی بیشتر شده، ولی گویا ابعاد آن تقریباً با مدل می مکس ۲ یکسان خواهد بود به طوری که تنها ۲ میلی‌متر بلندتر خواهد شد. دلیل این افزایش میلی‌متری، نسبت تصویر ۱۸:۹ و بدنه باریکتر عنوان شده است.

بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم است و در آن اسکنر اثر انگشت نیز کار گذاشته خواهد شد.

در مشخصات فنی داخلی گوشی نیز، پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتزی وجود خواهد داشت و احتمالاً پردازنده آن نیز کووالکوم اسنپدراگون ۶۳۶ باشد. البته بر اساس ترجیح و خواسته مشتری، هر کسی می‌تواند از میان سه مدل موجود، یکی را انتخاب کند.

بر این اساس، کسانی که می‌خواهند هزینه کمتری بابت خرید این گوشی بپردازند، می‌توانند نمونه دارای رم ۳ گیگی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را خریداری نمایند. نمونه دوم، دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگی خواهد بود. و بالأخره در نمونه سوم، رم و حافظه داخلی به ترتیب ۶ گیگ و ۱۲۶ گیگابایت می‌باشد.

بدون در نظر گرفتن مقدار حافظه داخلی و رم، تمام نمونه‌های این گوشی از باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپری، سیستم عامل اندروید ۸٫۱ و رابط کاربری MIUI نسخه ۱۰ استفاده خواهند کرد.

در انتها، مشخصات دوربین این گوشی را بررسی می‌کنیم که دوربین عقب آن دوگانه خواهد بود به طوری که یک لنز ۱۲ مگاپیکسل است و هنوز مقدار لنز دیگر مشخص نشده است. به علاوه، لنز دوربین جلویی هم ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

انتظار می‌رود می مکس ۳ در ماه آینده، همزمان با مدلهای می پد ۴ و رد می ۶ پرو معرفی شود. ضمن اینکه این گوشی را می‌توان در رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید، طلایی، صورتی کم‌رنگ، صورتی، قرمز و آبی مشاهده کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید