از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 
از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 
از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 

از نرم‎افزار رایگان macXvideo برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید

پوریا اسدی
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - 21:56
از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 

 MacXvideo یک برنامه رایگان مک برای تهیه فیلم‌های ۴K، ۵K، ۸K و اشتراک گذاری در شبکه ‌های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس‌بوک و غیره است. این برنامه فقط یک ویرایشگر ویدئوی روزانه برای ایجاد فیلم‌های شیک نیست بلکه یک برنامه با پردازش سریع برای رهایی کاربران از معضل بزرگ بودن حجم ویدئو و ناسازگاری فرمت ‌ها است.

هنگامی‌که صحبت از ایجاد ویدیو های خیره کننده برای به اشتراک گذاری در شبکه‌ های اجتماعی با خانواده و دوستانتان به میان می‌آید، شما در فیلم‌ های خود نیازی به جلوه‌های ویژه‌ی هالیوودی ندارید. آنچه شما نیاز دارید، یک ویدیو در اندازه کوچک، کیفیت خوب و سازگاری عالی با یوتیوب، فیس بوک، ویمیو و غیره است. بنابراین برای افراد عادی مثل ما که به ضبط ویدئو‌های ۴K،HD از طریق گوشی‌ های هوشمند، دوربین فیلمبرداری، DSLR، GoPro  عادت داریم یافتن ابزار مناسب برای انتقال، فشرده سازی و ویرایش ویدیوهای HD / 4K برای برآورده ساختن شرایط لازم برای آپلود در رسانه‌های اجتماعی، بسیار حیاتی است. البته بهتر است که رایگان هم باشد.

ابزارهای مختلف پردازش ویدیو وجود دارد که می‌تواند به صورت جداگانه تبدیل، فشرده سازی یا ویرایش فیلم‌ها را انجام دهد. اما صحبت از یک ابزار چند منظوره رایگان برای انجام همه این ‌ها با هم، نادر است. در حالی که macXvideo چنین ابزار فوق العاده‌ای است، به شما این امکان را می‌دهد که به صورت رایگان ویدئو را به فرمت‌های پشتیبانی شده در رسانه‌های اجتماعی تبدیل کرده و آنها را به طور موثر با کاهش حجم، فشرده سازی و ویرایش کنید.

ویدئو  ۴k را راحت تر و آسان تر ویرایش کنید

ویدیو با مخاطبان بسیار باید ویرایش و با فیلم‌های درخشان و یک داستان عالی سفارشی سازی شود. آن هم در حالی که اکثر ابزارهای ویرایش ویدئو  مانند  iMovie، سونی وگاس، Adobe Premier  و غیره بسیار پیچیده و با هزینه بالا هستند. بنابراین اگر ابزار ویرایش ویدیویی رایگان و آسان برای استفاده از فیلم‌های ۴k UHD داشته باشید عالی خواهد بود.

از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 

macXvideo  یک ابزار مفید برای مرتب کردن، برش ، چرخش ، ادغام ، اضافه کردن افکت به صورت رایگان است. این برنامه تمام مشکلات شما را که چگونه به راحتی ویدیو های خود را بر روی مک در یک کلیک ، به جای مراحل پیچیده و خسته کننده با استفاده از ابزار های پیچیده ویرایش عکس ، ویرایش کنید، حل خواهد کرد. پس از اینکه فیلم بارگذاری شد، تمام گزینه‌های ویرایش بصری در زیر اطلاعات ویدئویی نمایش داده می‌شود. شما می‌ توانید به طور مستقیم به گزینه‌ های مربوطه برای ضبط  فیلم ۴K UHD برای ذخیره کلیپ ‌های مورد علاقه خود ، ابعاد ویدئویی محصول برای پاسخگویی به الزامات نسبت تصویر خاص در سایت‌ های مختلف ، چرخش فیلم ‌ها به سمت راست ، ادغام قطعات عالی ویدئویی با هم ، اضافه کردن زیرنویس‌ ها و اضافه کردن افکت ‌ها برای درجه بندی رنگ ‌های مختلف دسترسی داشته باشید . ویرایشگر برای ویرایش سریع و راحت ویدئو طراحی شده است و تمام عملیات تنها با چند کلیک انجام می ‌شود.

‌ ‌

تبدیل ۴K به هر فرمت سازگار با پلتفرم‌های اجتماعی

مسئله سازگاری یک مشکل اولیه برای به اشتراک گذاری فیلم ‌ها در رسانه ‌ها ی اجتماعی است که با آن مواجه هستید . هما نطور که مردم فیلم ‌های ۴K با دستگاه‌ های مختلف را ضبط می ‌کنند ، طیف گسترده ای از منابع ویدئویی بدون شک منجر به تنوع فرمت ‌های ویدیویی و کدک ‌ها می ‌شود که ممکن است با رسانه ‌های اجتماعی ناسازگار باشد. به عنوان مثال ، فیلم ‌های HEVC MP4 4K UHD ضبط شده توسط iPhone X / 8 قطعا برای YouTube قابل قبول نیستند.

از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 

macXvideo  دسترسی به تمامی ‌فیلم‌ های ویدئویی را فراهم می‌کند و آنها را به MP4، H.264، HEVC، MKV، AVI، MOV و بسیاری از فرمت‌ های ویدیویی معمولی (تا ۳۷۰ عدد)، از جمله رمزگشایی HEVC به H.264 MP4 برای سازگاری بهتر یا کدگذاری فیلم‌ ها به HEVC با کیفیت بالاتر و اندازه‌های کوچکتر تبدیل می‌کند . بنابراین با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فیلم ۴K خود را با استفاده از فرمت و کدک مناسب برای آپلود کردن به یوتیوب، فیسبوک، Vimeo، Dailymotion و غیره آماده کنید.

فشرده سازی فیلم‌های ۴K تا ۹۰٪

اندازه بزرگ ویدئو نیز یک مشکل است که مدتهاست کسانی که می‌خواهند ویدیوهای ضبط  شده‌ی خود را در  رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، با آن مواجه هستند. این فرمت ویدئویی مدت زمان و پهنای باند زیادی را برای آپلود یک ویدیو بزرگ مصرف خواهد کرد و همچنین فضای ذخیره سازی را بر روی آی فون یا رایانه شما مصرف  می‌کند.

بنابراین منطقی است که فایل‌های ویدئویی را بتوان با macXvideo فشرده سازی کرد. موتور پیشرفته فشرده سازی درون برنامه شما را قادر به کاهش اندازه ویدئو تا ۹۰٪ بدون از دست دادن کیفیت بصری می‌کند. با استفاده از این نرم افزار می ‌توانید حجم ویدئوی خود را با استفاده از تبدیل آن به فرمتی با الگوریتم فشرده سازی بالا، کاهش اندازه پارامترهایی مانند نرخ بیت، نرخ فریم، رزولوشن، نسبت ابعاد و غیره کاهش دهید و حتی طول ویدیو را کوتاه کرده یا ابعاد ویدئویی را بر اساس الزامات وب تغییر دهید.

رابط کاربری ساده و سرعت پردازش برابری  توسط شتاب  سخت افزاری

macXvideo  نه تنها به خاطر ویژگی‌های قدرتمند آن بلکه به دلیل تجربه بسیار آسان و کاربردی می‌تواند یک گزینه قابل توجه باشد. رابط کاربری بصری و مرتب به شما کمک می‌کند ویدیوهای ۴K UHD را به سادگی با دکمه‌های جداگانه دنبال کنید.

از نرم‎افزار رایگان macXvideo  برای ویرایش و تبدیل ویدئو های ۸K/5K/4K در مک استفاده کنید - تکفارس 

با شتابدهی سخت افزاری منحصر به فرد، شما قادر به دستیابی به پردازش ویدیو ۴K، ۵K و ۸K با سرعت ۵ برابر ، بدون هیچ مشکلی مانند استفاده بیش از حد CPU  و یا گرم شدن بیش ار حد رایانه، هستید. به ندرت سایر ابزارهای پردازش و ویرایش ویدئو می‌تواند فیلم‌های UHD را به راحتی  و با موفقیت مانند macXvideo پردازش کند.

macXvideo  یک سرویس پردازش ویدیویی یک مرحله ای مناسب را فراهم می‌کند. حتی  افراد تازه‌کار می‌توانند فیلم‌ های خیره کننده‌ای را با این ابزار مفید ایجاد کنند. فقط آن را امتحان کنید و پشیمان نخواهید شد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید