ارزانترین تلویزیون اولد سال ۲۰۱۸ توسط ال‌جی تولید شد - تکفارس 
ارزانترین تلویزیون اولد سال ۲۰۱۸ توسط ال‌جی تولید شد - تکفارس 
ارزانترین تلویزیون اولد سال ۲۰۱۸ توسط ال‌جی تولید شد - تکفارس 

ارزانترین تلویزیون اولد سال ۲۰۱۸ توسط ال‌جی تولید شد

سید محمد معلمی
۵ تیر ۱۳۹۷ - 21:30
ارزانترین تلویزیون اولد سال ۲۰۱۸ توسط ال‌جی تولید شد - تکفارس 

تلویزیون‌های سری B8 ال‌جی در سکوت رسانه‌ای معرفی شده‌اند.

وب‌سایت رسمی ال‌جی برای این سری از تلویزیون‌ها، لیستی منتشر نموده که در آن قیمت این دستگاه‌ها را ۲۱۰۰ دلار برای نمونه ۵۵ اینچی مشخص کرده است. ضمن اینکه مدل ۶۵ اینچی این تلویزیون، قیمتی در حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی ال‌جی، علاوه بر سایت Best Buy، فروشگاه‌های اینترنتی دیگر (بغیر از Amazon) نیز این دستگاه را به فروش می‌رسانند.

تلویزیون B8 ارزانترین تلویزیون اولدی است که تابحال تولید شده به طوری که قیمت آن حتی از مدل C8 هم حدود ۲۰۰ دلار کمتر است اما اگر واقع‌بینانه بخواهیم نگاه کنیم، ۲۱۰۰ دلار نیز برای یک تلویزیون اولد قیمت بالایی می‌باشد.

اگر بخواهیم تلویزیون C8 را با دیگر مدلها مقایسه کنیم، باید بگوییم که بهترین دستگاه موجود در بازار است زیرا کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و LCD آن نیز ارزانتر می‌باشد و می‌توان آن را در کنار محصول سامسونگ با مدل Q8 و محصول سونی با مدل X900F قرار داد.

تلویزیون B8 که ابتدا در همایش CES ماه ژانویه معرفی شد، کیفیت تصویر مشابهی با کیفیت تصویر C8 خواهد داشت ولی یک تفاوت وجود دارد و آن این است که در نمونه نامبرده دوم، پردازنده آلفا ۹ ال‌جی قرار داده شده که باعث چند برتری جزئی نسبت به B8 می‌شود.

اگر بخواهیم تفاوت این دو تلویزیون را از نظر پردازنده مشخص کنیم، به سختی می‌توانیم آنها را از یکدیگر متمایز نماییم.

با مشاهده تصویر این محصول، متوجه می‌شویم که پایه آن نیز با مدل C8 کمی تفاوت دارد ولی متأسفانه ال‌جی جزئیاتی از آن را منتشر نکرده است.

به طور کلی، تلویزیون‌های اولد تولید شده در سال ۲۰۱۷، از محصولات سال ۲۰۱۸ بهتر هستند ولی باید هنوز هم اطلاعات کاملی از B8 داشته باشیم تا تصمیم قطعی خود را اعلام نماییم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید