تولید نمایشگر اولد برای اپل توسط ال‌جی - تکفارس 
تولید نمایشگر اولد برای اپل توسط ال‌جی - تکفارس 
تولید نمایشگر اولد برای اپل توسط ال‌جی - تکفارس 

تولید نمایشگر اولد برای اپل توسط ال‌جی

سید محمد معلمی
۷ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
تولید نمایشگر اولد برای اپل توسط ال‌جی - تکفارس 

کمپانی صفحه نمایش ال‌جی همانطور که قبلاً هم اعلام کرده، قرار است ۲ تا ۴ میلیون صفحه نمایش اولد را برای گوشی‌های آیفون اپل تولید کند.

این تعداد صفحه نمایش اولد در مقایسه با میزان فروش اپل رقم زیادی نیست ولی همین میزان نیز سبب می‌شود تا کمپانی صاحب گوشی‌های آیفون کمتر برای تأمین صفحه نمایش‌های اولد به سامسونگ وابسته باشد زیرا کمپانی کره‌ای یکی از رقبای اصلی اپل در زمینه گوشی موبایل به شمار می‌رود به خصوص اینکه سامسونگ همواره به دنبال تولید محصولی بوده تا بتواند با آیفون ایکس اپل رقابت نماید.

برخی معتقدند که تولید نمایشگر اولد توسط سامسونگ برای اپل با میزان کم فروش آیفون ایکس که قیمتی برابر با ۱۰۰۰ دلار داشت مرتبط بوده است به همین دلیل اپل نتوانست پرچمدار خود را به میزانی که انتظار می‌رفت به فروش برساند.

در ماه آوریل، گزارش رسید که ال‌جی برای تولید صفحه نمایش دست‌ به ‌کار شده و از آنجایی که تولید نمایشگر اولد را در دستور کار خود قرار داده بود، اپل نیز برای مشارکت و خریداری آنها اقدام کرد.

 

شایعه شده که اپل در ماه سپتامبر می‌خواهد مدل‌های جدیدی از آیفون را تولید کند که احتمالاً دو عدد از آنها صفحه نمایش اولد داشته باشند و دیگری نیز اسکرین LCD خواهد داشت. البته انتظار می‌رود مدل ارزانتر نسبت به دو مدل دیگر که صفحه نمایش اولد دارند بیشتر به فروش برسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید