باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی بلکبری Ghost - تکفارس 
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی بلکبری Ghost - تکفارس 
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی بلکبری Ghost - تکفارس 

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی بلکبری Ghost

سید محمد معلمی
۱۶ تیر ۱۳۹۷ - 18:00
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی بلکبری Ghost - تکفارس 

در ماه فوریه بود که اولین تصویر از گوشی بلکبری Ghost توسط Evan Blass منتشر شد. این گوشی اولین محصول کمپانی آمریکایی خواهد بود که ظاهری مدرن دارد زیرا ضخامت آن بسیار کم می‌باشد و نسبت تصویر ۱۸:۹ آن زیاد.

کمپانی که بلکبری را در تولید مدل Ghost کمک کرده، Optiemus نام دارد. این همان کمپانی است که در سال ۱۹۹۵ با دریافت گواهینامه از شرکت بلکبری، توانست نخستین موبایل را در هند به فروش برساند.

پس از ماه فوریه، Evan Blass یک توییت دیگر منتشر کرد که در آن اطلاعاتی در مورد نسخه پرو بلکبری Ghost در اختیار همگان قرار می‌داد. (ورژن پرو گوشی بلکبری Ghost، احتمالاً نسخه پیشرفته‌تر دستگاه باشد).

در ماه می، توییت دیگری از Evan Blass در معرض دید قرار گرفت که او خبر از معرفی دو گوشی بلکبری Ghost و بلکبری Ghost پرو در فصل تابستان داده بود. در همان زمان اخباری منتشر شده بود که قرار است در این دستگاه دوربین اصلی دوگانه وجود داشته باشد که لنزهای آن برای فیلمبرداری در شرایط کم نور و زوم اپتیکال مناسب می‌باشند.

امروز، باز هم Evan Blass خبر دیگری از بلکبری Ghost منتشر کرد که طی آن مشخص شد ظرفیت باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد. این میزان قدرت یعنی بزرگترین باتری که در گوشی های بلکبری دیده‌ایم. آخرین محصول بلکبری که در آن ظرفیت باتری زیادی به کار رفته بود، تبلت پلی بک با ظرفیت ۵۳۰۰ میلی‌آمپری بود.

گوشی بلکبری Ghost به زودی معرفی خواهد شد. سایت رسمی Optiemus نیز از دسترس خارج شده و پیامی با مضمون ” ما در حال کار کردن بر روی یک دستگاه فوق‌العاده هستیم و به زودی باز خواهیم گشت “، در آن به چشم می‌خورد.

متأسفانه خودِ آمریکایی‌ها نمی‌توانند این محصول تمام لمسی بلکبری را خریداری نمایند زیرا مجوزی که بلکبری برای Optiemus صادر کرده، کشورهایی مانند هند، سریلانکا، نپال و بنگلادش را شامل می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید