نام پرچمدار بعدی هوآوی رسماً مشخص شد - تکفارس 
نام پرچمدار بعدی هوآوی رسماً مشخص شد - تکفارس 
نام پرچمدار بعدی هوآوی رسماً مشخص شد - تکفارس 

نام پرچمدار بعدی هوآوی رسماً مشخص شد

سید محمد معلمی
۱۹ تیر ۱۳۹۷ - 18:00
نام پرچمدار بعدی هوآوی رسماً مشخص شد - تکفارس 

پس از اینکه در اوایل سال جاری میلادی، سری پی ۲۰ هوآوی معرفی شدند، همه جا سخن از این قرار بود که احتمالاً پرچمدار این کمپانی چینی با نام میت ۲۰ فروخته می‌شود. حالا امروز این خبر رسماً تأیید شد و به نظر می‌رسد نام گوشی‌های ۸ نسل آتی این کمپانی نیز مشخص شده باشد.

به غیر از نام تجاری میت ۲۰، هوآوی احتمالاً میت ۹۰ را به عنوان اسامی گوشی‌های آتی خود قرار دهد. این برنامه می‌تواند بدین معنا باشد که احتمالاً خبرهای خوب و فوق‌العاده‌ای از این شرکت خواهیم شنید هرچند به نظر نمی‌رسد تا قبل از سال ۲۰۲۵ بتوانیم تصاویری از هوآوی میت ۹۰ را شاهد باشیم زیرا برنامه این کمپانی برای معرفی گوشی‌ها اینگونه می‌باشد بنابراین اگرچه احتمال دارد این اسامی، را روی محصولات هوآوی ببینیم ولی این امکان نیز وجود دارد که این صحبت‌ها در حد حرف باقی بمانند. البته می‌توانیم مدعی باشیم که ممکن است برنامه هوآوی برای معرفی میت ۲۰ و نامگذاری گوشی‌های آتی تا میت ۹۰ یک واقعیت باشد زیرا این کمپانی چینی پس از معرفی پی ۲۰، اعلام کرد که برای معرفی دو گوشی پی ۳۰ و پی ۴۰ برنامه دارد.

اگر بخواهیم به برنامه کوتاه مدت هوآوی نگاهی بیندازیم، از این برند چینی انتظار می‌رود تا از سری میت ۲۰ در ماه اکتبر رونمایی کند که علاوه بر این دستگاه، دو گوشی دیگر نیز معرفی خواهند شد.

در حال حاضر مشخص نیست که طراحی و ظاهر این گوشی‌ها چگونه خواهد بود ولی گزارش‌های قبلی دال بر این هستند که میت ۲۰ پرو احتمالاً صفحه نمایشی ۶٫۹ اینچی داشته باشد. به علاوه، ممکن است در آن یک دوربین اصلی سه‌گانه را نیز شاهد باشیم که پیش از این نیز در پی ۲۰ پرو این نوع ماژول را دیده بودیم.

در مورد خودِ گوشی هوآوی میت ۲۰ نیز باید بگوییم که احتمالاً یک ماژول دوربین اصلی دوگانه را همراه با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی در آن شاهد باشیم. به علاوه، مشخصات فنی داخلی این دستگاه نیز احتمالاً به مشخصات فنی داخلی نمونه پرو شباهت داشته باشند.

این بدان معناست که شاید پردازنده Kirin 980 و رم ۶ یا ۸ گیگی را در این گوشی نظاره‌گر باشیم.

در پایان اشاره کنیم که قیمت این دستگاه‌ها احتمالاً در حد هوآوی میت ۲۰ لایت باشد و شاید هم ارزانتر.

نام پرچمدار بعدی هوآوی رسماً مشخص شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید