۴ دوربین در پرچمدار آتی سونی - تکفارس 
۴ دوربین در پرچمدار آتی سونی - تکفارس 
۴ دوربین در پرچمدار آتی سونی - تکفارس 

۴ دوربین در پرچمدار آتی سونی

سید محمد معلمی
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - 19:45
۴ دوربین در پرچمدار آتی سونی - تکفارس 

هیچ شکی وجود ندارد که سونی به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد و دستگاه آتی نیز زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنیم، معرفی خواهد شد.

اگرچه این کمپانی ژاپنی در ماه آوریل، جدیدترین پرچمدار خود را معرفی کرد، ولی احتمالاً باید زمان رونمایی از پرچمدار آینده سونی را حدود دو ماه دیگر بدانیم.

این گوشی که اکسپریا ایکس زد ۳ نام خواهد داشت، هم‌اکنون در مرحله تولید است و گفته می‌شود در مراسم IFA 2018 که در ماه آگوست برگزار خواهد شد، از آن رونمایی می‌گردد.

در مورد مشخصات فنی این گوشی، تنها اطلاعات جزئی در دسترس است و گفته می‌شود که شرکت ژاپنی قصد دارد ترندهای پرطرفدار بازار گوشی را در اکسپریا ایکس زد ۳ قرار دهد.

اول از همه، احتمال دارد که ماژول دوربین پرچمدار بعدی سونی، چهار دوربین داشته باشد؛ دو دوربین در جلو و دو دوربین در عقب. سونی که به تازگی ماژول دوربین دوگانه را در محصولاتش قرار داده، گفته می‌شود این رویه را به عنوان یک ویژگی مخصوص در محصولات آتی خود نیز قرار دهد.

تصاویری از ماژول‌های دوربین دوگانه سونی اکسپریا ایکس زد ۳ به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده‌اند ولی نمی‌توان به صورت قطعی گفت که آیا در نسخه رسمی گوشی نیز وجود خواهند داشت یا خیر.

متأسفانه، اکثر مشخصات فنی پرچمدار سونی ناشناخته هستند ولی می‌توان حدس زد که احتمالاً پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در این گوشی وجود خواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید