اندروید O برای هوآوی پی ۹ - تکفارس 
اندروید O برای هوآوی پی ۹ - تکفارس 
اندروید O برای هوآوی پی ۹ - تکفارس 

اندروید O برای هوآوی پی ۹

سید محمد معلمی
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - 20:15
اندروید O برای هوآوی پی ۹ - تکفارس 

در ماه گذشته، ایمیلی از تیم پشتیبانی هوآوی در انگلستان منتشر شد که در آن گفته شده بود اندروید O برای هوآوی پی ۹ که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده، عرضه نخواهد شد زیرا گوشی مذکور محدودیت‌های سخت‌افزاری دارد ولی حالا به نظر می‌رسد آن ایمیل، اطلاعات نادرستی در اختیار افراد قرار داده است و این شرکت چینی نیز تأیید کرده که آپدیت به زودی برای مدل پی ۹ عرضه خواهد شد.

این آپدیت که علاوه بر اندروید O، نسخه ۸٫۰ رابط کاربری MIUI را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قابلیت‌های مختلفی از جمله تصویر در تصویر (PiP) و شیوه مدیریت اعلانها را نیز شامل خواهد شد.

رابط کاربری هم ویژگی‌های زیادی را دریافت می‌کند بنابراین ظاهر کلی گوشی با بروزرسانی رابط کاربری به صورت کاملاً مشخصی تغییر خواهد کرد.

در مورد زمان عرضه این بروزرسانی، هوآوی تأیید کرده که آپدیت از روز گذشته در چین عرضه شده است و این یعنی دیگر کشورها نیز به زودی و در آینده‌ای نزدیک، آپدیت را دریافت می‌کنند.

به غیر از هوآوی پی ۹، سیستم عامل اندروید O برای مدل پی ۹ پلاس و هوآوی میت ۸ نیز منتشر شده است. به علاوه، چندین دستگاه آنر نیز این بروزرسانی را دریافت می‌کنند که از جمله دستگاه‌ها می‌توان به آنر ۸، آنر وی ۸، آنر نوت ۸ و آنر پلی ۶ ایکس اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید