چگونه حالت ناشناس را در یوتیوب فعال کنید؟ - تکفارس 
چگونه حالت ناشناس را در یوتیوب فعال کنید؟ - تکفارس 
چگونه حالت ناشناس را در یوتیوب فعال کنید؟ - تکفارس 

چگونه حالت ناشناس را در یوتیوب فعال کنید؟

پوریا اسدی
۲۳ تیر ۱۳۹۷ - 20:00
چگونه حالت ناشناس را در یوتیوب فعال کنید؟ - تکفارس 

حالت ناشناس یا حالت خصوصی عموما سک ویژگی  در مرورگرهای وب است که به افراد اجازه می‌دهد تا تاریخچه اینترنت خود را پنهان کنند. این اطلاعات اغلب از چشمان همسر و کارفرمایانشان که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر سرک می‌کشند و نه ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و شاید شرکت‌هایی مانند گوگل، پنهان می‌شود.

ایده اصلی در حالت مرور خصوصی یا حالت ناشناس، جلوگیری از ضبط سابقه وب کاربر و حذف همه‌ی کوکی‌ها در هنگام خروج از مرورگر است.

شایعه‌ی وجود حالت ناشناس برای یوتیوب در اوایل امسال پخش شد. این حالت اجازه می‌دهد تا کاربران سابقه تماشا و جستجوی خود راغیر فعال کنند ، در نتیجه، از ظاهر شدن محتوای شرم آور در بخش توصیه‌ها جلوگیری می‌شود.

حالت ناشناس یوتیوب در دستگاههای اندروید شروع به کار کرده است. برای کاربران دستگاههای iOS و نسخه وب یوتیوب، حالت ناشناس هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

چگونه حالت ناشناس یوتیوب را در گوشی اندرویدی خود فعال کنید؟

۱- اطمینان حاصل کنید که آخرین بروزرسانی یوتیوب را بر روی گوشی هوشمند اندروید خود نصب کرده باشید.

۲- برای فعال کردن حالت ناشناس یوتیوب، روی عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس روی گزینه «Turn on Incognito» ضربه بزنید.

۳- پس از آن پیامی‌ ظاهر خواهد شد که به شما در مورد نتایج استفاده از این حالت توضیح می‌دهد. درست مثل همان چیزی که در مرورگر برقرار است، با حالت ناشناس یوتیوب نیز نمی‌تواند فعالیت شما را از ارائه دهندگان خدمات اینترنتی یا سازمانی که اینترنت شما نظارت دارد، پنهان کند.

چگونه حالت ناشناس را در یوتیوب فعال کنید؟ - تکفارس 

چگونه حالت ناشناس یوتیوب را خاموش کنید؟

برای غیرفعال کردن آن، روی دکمه ناشناس در گوشه بالا سمت راست را لمس کنید. سپس روی گزینه «Turn off incognito» ضربه بزنید.

چیزهایی که باید بدانید

در حالی که حالت ناشناس یوتیوب کارا به نظر می‌رسد، چند اشکال در مورد آن وجود دارد. برای مثال، در حالی که این ویژگی فعال است، نمی‌توانید به اشتراک‌های خود، چت‌های یوتیوب و اعلان‌ها دسترسی داشته باشید. زیرا وقتی این حالت فعال است، از حساب گوگل خود خارج می‌شوید.

به عنوان یک راه حل، شما می‌توانید به طور جداگانه سابقه‌ی مشاهده‌ی یوتیوب در تنظیمات برای استفاده از نرم افزار به طور معمول را غیر فعال کنید. این چیزی است که من در طول استفاده روزانه یوتیوب آن را ترجیح می‌دهم.

حالت ناشناس یوتیوب را امتحان و تجربه خود را در نظرات با ما در میان بگذارید. اگر چیزی برای اضافه کردن دارید، فراموش نکنید افکار خود را هم اضافه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید