باز کردن قفل هوشمند با یک اشاره - تکفارس 
باز کردن قفل هوشمند با یک اشاره - تکفارس 

باز کردن قفل هوشمند با یک اشاره

سید محمد معلمی
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - 19:00
باز کردن قفل هوشمند با یک اشاره - تکفارس 

قفل‌های هوشمند یکی از تکنولوژی‌هایی بوده‌اند که در قرن ۲۱ به خوبی پیشرفت کرده‌اند و توانسته‌اند وارد منازل انسانها شوند. البته همچون دیگر محصولات جدید مانند گوشیها، قفل‌های هوشمند نیز روزبه‌روز پیشرفته‌تر می‌شوند. با تکفارس همراه باشید.

امروز، شرکت Kwikset از جدیدترین قفل هوشمند خود به نام Kevo Contemporary رونمایی کرد که از راهکار DIY برای باز کردن درب استفاده می‌کند. منظور از DIY، شیوه باز شدن اتوماتیک درب می‌باشد.

برای باز کردن این قفل کافی است تا آن را لمس کنیم و فقط باید روی علامت دیجیتالی موجود انگشت خود را قرار دهیم. ضمن اینکه با گوشی، اپل واچ، اندروید واچ و یا هر دستگاه دیگری که با بلوتوث به آن وصل است، نیز می‌توان درب را باز نمود.

Kevo Contemporary ادعا می‌کند که نصب این قفل هوشمند بسیار آسان است و دارای چند رنگ نیز می‌باشد.

به غیر از وجود یک دکمه مخصوص مهمان، Kevo امکان دسترسی به خانه را به وسیله یک دکمه الکتریکی نیز فراهم کرده است که می‌توان با یک گوشی هوشمند، قفل را کنترل کرد. ضمن اینکه می‌توان با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی یا iOS قفل، رفت و آمدها را بررسی کنید.

برای اعطای تجربه زندگی هوشمند، محصول شرکت Kevo Contemporary، با تمامی وسایل هوشمند خانه سازگاری دارد. برای مثال، شما می‌توانید با نصب ابزار مربوط به کنترل دمای خانه، با باز و بسته کردن درب منزل، دما را در صورت نیاز افزایش یا کاهش دهید. به علاوه، می‌توان یک زنگ تصویری را نیز در کنار این قفل هوشمند قرار داده و با افراد پشت در چت کرد.

یکی دیگر از امکانات جذاب محصول Kevo Contemporary، تطابق کامل با دستیار هوشمند الکسا می‌باشد به طوری که می‌توان از این دستیار هوشمند بخواهید تا درب خانه را باز کند یا ببندد.

قیمت خرید این دستگاه کاربردی، حدود ۲۳۰ دلار است.

به نظر شما، آیا قفل‌های هوشمند می‌توانند پیشرفته‌تر از این شوند یا خیر؟ نظرات خود را با دیگران در انتها خبر، درج نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.